PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie - student do 26 lat

  • 1. Data: 2003-12-18 12:48:41
    Temat: umowa zlecenie - student do 26 lat
    Od: "meggi" <meggi@post_NO_SPAM_.pl>

    Witajcie,
    chcialabym sie upewnic czy dobrze rozumuje:
    1. umowa zlecenie ze studentem do 26 lat to
    - Koszty 20%, podatek 20%?
    - nie odprowadza sie zadnych skladek ani na ub.spoleczne, ani na zdrowotne?
    - mozna podpisywac umowy co miesiac bez zadnych przerw i NIE powoduje to, ze
    trzecia taka umowa przechodzi w umowe o prace?
    - jesli umowa podpisana jest na okres 5.12.2003-5.01-2004 i 5.01.2004
    wystawiany jest rachunek, to podatek pracodawca odprowadza w lutym?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    pzdr.
    meggi

  • 2. Data: 2003-12-18 14:45:13
    Temat: Re: umowa zlecenie - student do 26 lat
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    meggi wrote:

> [...]
    > - mozna podpisywac umowy co miesiac bez zadnych przerw i NIE powoduje to, ze
    > trzecia taka umowa przechodzi w umowe o prace?

    TAK

    > - jesli umowa podpisana jest na okres 5.12.2003-5.01-2004 i 5.01.2004
    > wystawiany jest rachunek, to podatek pracodawca odprowadza w lutym?

    TAK (na 90%) :-)

    Natomiast nalezy pamietac ze ZUS musimy sglosic na poczatku miesiaca w
    ktorym osoba taka osiaga tą granice 26 lat.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-18 18:30:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Dec 2003 15:45:13 +0100, GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>
    wrote:

    >Natomiast nalezy pamietac ze ZUS musimy sglosic na poczatku miesiaca w
    >ktorym osoba taka osiaga tą granice 26 lat.
    Lub traci status studenta - a traci go 30.09 w roku w ktorym...
    (chyba) uzyskuje absolutorium.

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl