PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
  • Data: 2005-11-24 09:35:41
    Temat: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-11-24 08:36, Maciek Sobczyk napisał(a) :

    > Z tego, co wiem, to owa rekrutacja toczy się dalej. Więc jak ktoś
    > otwartym tekstem, podpisując imieniem i nazwiskiem, tak jak Przemek
    > pisze, że ćwiczy się w oszukiwaniu na rozmowie kwalifikacyjnej, to
    > oprócz glupiej radości czuję jeszcze litość.

    Ale czemu nazywasz to oszukiwaniem? Czy prosząc swoich kandydatów o
    wykonanie tego testu mówisz im: "To jest test psychologiczny. Proszę
    narysować drzewo, które najlepiej oddaje pana psychikę, a ja na tej
    podstawie ocenię Pana przydatność do pracy"?

    Bo jeśli po prostu prosisz o narysowanie drzewa, to każdy ma narysować
    takie, jakie sobie wymyślił, wypatrzył czy wyćwiczył. Jeśli wie, o co
    chodzi w tym teście - jego zysk, niech narysuje takie, które najlepiej
    odpowiada wg niego cechom, które chce pokazać rozmówcy. To jego prawo,
    takie samo jak założenie na rozmowę garnituru i lśniących lakierek,
    nawet jeśli na codzień chodzi w szortach i sandałach. A Twoje prawo
    uważać, że tego testu nie da się oszukać, nie?

    Gdzie tu oszustwo?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja nawet śpiąc potrafię odróżnić różowego sprzedawczyka Czang Kaj-Szeka