PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    From: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Date: Mon, 19 Dec 2005 00:45:37 +0100

    Jacul in <0...@n...onet.pl> wrote:

    > Dzis bylem na rozmowie w sprawie pracy. Moja propozycja wysokosci
    > wynagrodzenia wyniosla 4000 netto na poczatek. Ta propozycje podparlem
    > swoim duzym doswiadczeniem.
    > W odpowiedzi uslyszalem, ze jest to nierealne, gdyz nie mam certyfikatow
    > (CCNA, MCP, MCSE itp.). Poza tym propozycje innych kandydatow, ktorzy maja
    > certyfikaty i doswiadczenie, wahaja sie nawet od 2500 - 3000 netto.

    No popatrz kokosów za frajer już się nie dostaje. :P A poważniej już rzecz
    biorąc to frajerska firma i niech sobie dalej zatrudniają administratorów z
    certyfikatami za 2500 zł. :D Miałem takiego klienta który ze mie
    zrezygnował bo nie miałem wyższego, nie miałem certyfikatów i do tego
    byłem za drogi. I wiesz co? Wrócił po niecałym roku... Tak to już jest, że
    teraz pełno ścierwa po studiach lub/i z certyfikatami na rynku, którzy nie
    dość, że myślą, że za bezcen robią to jeszcze są dziwnie przekonani że coś
    umieją. Nic z tym nie zrobisz i w sumie jak tam mają takie podejście do
    specjalistów to śmiej im się w twarz. Prędzej, czy później kara ich spotka
    i zaczną szukać na poważnie (poważnego) administratora. :D

    --
    Tomasz Motyliński