PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-19 16:51:23
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
    news:do6mlq$jik$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jaki chcesz, żeby miało? Bo to nie był przykład na istnienie lub nie
    > "kapitalizmu". Co Ci wyjaśnić?

    Napisałeś:

    "Z mojego doświadczenia: duża firma, duży kontrakt. Ja mam możliwości go
    wykonać jako jeden z nielicznych, dodam. Ale kto ja jestem? Kim jest
    mój ojciec? NIKIM! Daje mi się jasno do zrozumienia, że muszę mieć
    "sponsora" od nich. Takiego o znanym nazwisku. On podpisze się pod
    kontraktem, zgarnie 90% kwoty a za resztę ja wykonam robotę. Pasuje?
    Jak się to ma do Twoich pięknych, kapitalistycznych teorii?"

    > PS. A tak dla porządku: zacznij rozróżniać kapitalizm podręcznikowy
    > (niewystępujący w przyrodzie), kapitalizm usenetowy (jak rodzimy Kazio
    > wyobraża sobie kapitalizm i co zrozumiał z wycieczki po czekolady do
    > RFNu w latach 80-ych) i kapitalizm polski, czyli półmafijny "polnische
    > wirtschaft". O którym z nich pisujesz?

    O tym w którym ja działam. Nie wiem jak go nazwać, ale sprawia wrażenie
    normalnego. Nic mnie w nim nie zaskakuje. Sprzedaje swoje zasoby tym, których na
    to stać i kupuje to na co mnie stać.

    --
    vertret