PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-20 11:54:00
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
    news:do4sgf$g74$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Z mojego doświadczenia: duża firma, duży kontrakt. Ja mam możliwości go
    > wykonać jako jeden z nielicznych, dodam. Ale kto ja jestem? Kim jest mój
    > ojciec? NIKIM! Daje mi się jasno do zrozumienia, że muszę mieć "sponsora"
    > od nich. Takiego o znanym nazwisku. On podpisze się pod kontraktem,
    > zgarnie 90% kwoty a za resztę ja wykonam robotę. Pasuje? Jak się to ma do
    > Twoich pięknych, kapitalistycznych teorii?
    >
    > taka gmina

    Nie napisales, czy chodzi o korupcje, czy o pragnienie klienta, zeby mu to
    zrobila firma o znanej marce.

    Jesli korupcja, to lacze sie w oburzeniu. Korupcja jest anty-wolnorynkowa:
    zaburza wolna konkurencje, zlecenia dostaja nie ci najlepsi,
    najkorzystniejsi dla klienta, ale wyznaczeni poprzez czynniki nie zwiazane z
    zyskiem.

    Natomiast jesli klient ma kaprys, zeby mu to zrobila znana marka, nawet
    jesli drozej, to jest to normalne. Marka stanowi duza czesc zasobow firmy, a
    w wielu przypadkach gwarancja, ze cos zostanie zrobione porzadnie albo wedle
    standardow przyjetych w danej firmie i przez nia przestrzeganych jest
    olbrzymia przewaga konkurencyjna wobec firmy nie znanej klientowi. Sama sie
    nacinalam na malych, nie znanych firemkach.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com