PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Date: Sun, 18 Dec 2005 15:49:12 +0100

    On Sun, 18 Dec 2005 14:56:24 +0100, "Jotte" wrote:

    >Przecież masz, czego Tobie jeszcze brakuje? Tylko nie

    O tym już chyba dyskutowaliśmy o ile dobrze pamiętam i wyszło na to że
    w czasie negocjacji chciałbym mieć możliwość wyboru elementów KP,
    które mają się znaleźć w umowie o pracę (podobnie jak każdy - chce
    podelgać pod KP to niech sobie w umowie z pracodawcą to wpisze i już),
    ale wyszło na to że to niemożliwe (ale wciąż nie wiem dlaczego) i
    muszę być "uszczęśliwiony" na siłę przez socjalistów.

    >Nie bierz, proszę, wszystkiego do siebie, nie jesteś pępkiem świata. Ja nie
    >analizuję Twojego poziomu intelektualnego ale mam prawo do oceny
    >postrzeganych zjawisk szczególnie, że oceniam właśnie _zjawiska_, bez
    >konkretnej personifikacji.

    Jakie to zjawisko/a dostrzegłeś w moim intelekcie czy też
    postępowaniu?

    >Nie, to są po prostu ubezpieczeni. Aczkolwiek sam system jako taki jest
    >debilny, chamsko monopolistyczny, korupcjogenny i wysoce nieefektywny.
    >Niemniej to nie ich wina.

    A czyja? Przecież popierają ten system, no nie? Jeśli nie popierają to
    niech zaczną postulować o jego zmianę lub zniesienie.

    >Spokojne sumienie, szacunek do siebie, poczucie bycia porządnym człowiekiem,
    >eeee - takie tam bzdety, zostaw, nie zrozumiesz...

    Ja wciąż nie mogę zrozumieć dlaczego duża część osób głoszących takie
    poglądy chce mieć dobre samopoczucie kosztem innych tzn. decydować o
    czyichś pieniądzach. Żeby było śmieszniej wykazują zainteresowanie
    majątkiem innych ludzi, jednocześnie akceptując marnotrastwo efektów
    swojej pracy. Przecież nikt nie broni Ci oddawać kilkudziesięciu
    procent pensji na dom dziecka, czy też wręczyć te pieniądze
    biedniejszym sąsiadom. Dlaczego wolisz oddawać te pieniądze np. mi?

    >Zero. Było i jest. Nie wiem jak będzie.
    >Już zrozumiałeś?

    Teraz to już nic nie rozumiem. Naprawdę wolisz żeby Twoje pieniądze
    ginęły gdzieś w systemie, zamiast samemu decydować co z nimi chcesz
    zrobić?

    --
    pozdrawiam
    Bremse