PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy :-) Tym razem ja narzekam › Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    From: "Grzegorz Romański" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Date: Mon, 7 Jul 2003 03:57:13 +0200

    nie jest łatwo w zawodzie informatyka. ja mam za sobą współpracę z małymi i
    dużymi, z firmami polskimi i zagranicznymi. na róznym poziomie - jako
    pracownik, zleceniobiorca, zleceniodawca, podwykonawca itd.

    ponad 6 lat doświadczeń (po amerykańsku - od składania komputerów na
    giełdzie po współpracę z firmami z wielkiej czwórki) i teraz po prostu
    bryndza. od ponad pół roku nie mogę znaleźć nic konkretnego i błąkam sie od
    zlecenia do zlecenia, byle tylko coś zarobić. Był czas że zarabiałem - w
    podobnym rejonie jak kolega fx - podobne pieniądze (notabene uważam że za
    pracę wdrożeniowo - konsultacyjno - integratorską to nie są zbyt duże
    pieniądze, raczej wystarczające). Był też czas, ze zarabiałem troszkę ponad
    7 tysięcy złotych. Nie jestem osobą krzyczącą o tzw." swoje prawa" itp,
    dlatego zwykle zarabiam mniej niż ludzie na równorzędnych stanowiskach.
    I na chwilę obecną mam zdanie jedno - jest kaszanka na rynku, dlatego nawet
    jak ktoś ma pracę którą uważa za słabo opłacaną i nie jest ryzykantem -
    lepiej niech tego się trzyma.

    Tak przy okazji - jeżeli ty, twoi znajomi, twoja lub zaprzyjaźniona firma
    potrzebuje konsultacji informatycznych (jestem patriotą, dlatego najlepiej
    jakby to było na terenie RP), jestem do dyspozycji (g...@g...pl). Znam
    dość dobrze sposób działania przedsiębiorstw w Polsce - handlowych,
    usługowych, produkcyjnych. Ogólnie rzecz ujmując - bardzo dobra znajomość
    sprzętu (cała infrastruktura IT od prostego gniazdka wystającego ze ściany
    przez komputer i po kablu do serwera, a po drodze może spotkam jakąś
    drukareczkę czy inny ploterek? a w serwerowni może mały skok w bok do
    centralki telefonicznej i sprawdzenie czemu numer pani Zosi nie działa),
    dobra znajomość systemów bazodanowych (głównie progress, oracle, sql
    server), oprogramowania klasy erp/mrp2, umiejętność programowania (c,
    pascal-delphi, progress, sql), znajomość technologii sieciowych (solaris,
    sco, linuxy, win, novell).
    ogólnie rzecz ujmując - mogę się zająć w informatyce niemalże wszystkim.
    nawet szkoleniami dla "mało-użytkowników". Zresztą nie będę juz nic więcej
    pisać. jak ktoś jest zainteresowany, ja jestem otwarty na wszelkie
    propozycje (może być i Pcim dolny nie obrażając tego miasta).
    pozdrawiam wszystkich pracujących, szukających i dyskutujących
    gromax