PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy :-) Tym razem ja narzekam › Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
  • Data: 2003-07-06 21:15:03
    Temat: Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A dlaczego ma nie pisac o swoich sukcesach? Przeciez nie ma napisane na tej
    grupie zeby pisac o samych porazkach, o tym ze jest beznadziejnie w
    Polsce,bo jest..
    Ja szukam pracy od 4 miesiecy i znalezc nie moge. A umiem robic rozne
    rzeczy. Ale nie mam doswiadczenia i nie bede mial poki mnie ktos nie
    zatrudni. A kto zatrudni bez doswiadczenia? Nikt. Kolo sie zamyka.

    Pozdr.
    www.bartmika.com