PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Date: Tue, 31 Aug 2010 18:02:54 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i5j4lm$kg3$1@node2.news.atman.pl...

    > Czyli należysz do tych osób które uważają że należy robić minimum i
    takie
    > samo minimum zarabiać. I boże broń zrobić coś więcej, wychylić się poza
    > szereg bo się zostanie zauważonym, nie daj boże awansowanym... Twój
    wybór.
    > A ja mam w d..... innych i jeżeli widzę że gdzieś mogę się trochę
    wykazać i
    > więcej zarobić lub coś usprawnić to mam w głębokim poważaniu że być może
    > tego powodu ktoś kiedyś podniesie innym normę. Liczy się tu i teraz, mój
> [...]

    Odnosiłem się do przypadku prostych prac, gdzie sytuacja tak właśnie
    wygląda - trzeba ustalić, jaka jest rzeczywista osiągalna wydajność,
    prowokując do niej jakąś premią. Potem premia przysługuje już tylko za
    przekroczenie wyższej normy i walka o nią jest już nieopłacalna, gdyż
    grozi padnięciem na pysk a wszelkiego rodzaju "wykazywanie" się jest
    niedobrą strategią (i tego starzy uczą nowych). Jeśli chodzi o awans w
    takiej pracy to nie bardzo wiem, co masz na myśli - awans na starszą
    sprzątaczkę? BTW, w takich branżach tak po prostu jest, dziwię się, że o
    tym nie słyszałeś a podwójnie dziwię się, że jako przykład wybrałeś
    sprzątanie, gdyż w tej branży pracownicy są glebieni wyjątkowo
    bezwzględnie.

    A jeśli nie jesteś sprzątaczką i próbowałeś podać jakiś przykład odnoszący
    się do trochę bardziej skomplikowanej pracy umysłowej, to niestety Ci się
    nie udało.

    e.