PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
  • Data: 2010-09-13 19:23:38
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.08.2010 09:01, z wrote:
    > Pracodawca wymaga od mnie podania przyczyny rozwiązania umowy o pracę.
    > Po co?
    > Zależy mu teraz żeby to odbyło się za porozumieniem stron.
    > Jak już okres wypowiedzenia dobiega końca to chce się dogadywać.
    > Przystałem na podanie przyczyny: "zmiana pracodawcy"
    > Ale trybu nie zamierzam zmieniać. Czy dobrze?
    Chyba dobrze, bo o ile dobrze się orientuję, to rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron utrudnia uzyskanie zasiłku z PUP. Nie twierdzę, że
    takowego będziesz portrzebować, lecz lepiej zabezpieczyć tyły.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych