PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
  • Data: 2010-08-31 19:11:27
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > pytanie było nie z tej dyskusji (i nie moje)

    To czyje w takim razie było i z jakiej dyskusji??

    > i chociaż jest retoryczne, to uderza w sedno :)

    W sedno *czego* uderza?
    Posłuchaj, jeśli chcesz normalnej rozmowy, to się po prostu wysłów, bo na
    razie plączesz się jak małolata na pierwszej randce :>
    A jeśli nie chcesz, to też powiedz. Będę miał jasność sytuacji :)

    K.