PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    From: "Mordzia" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Date: Tue, 31 Aug 2010 17:31:43 +0200
    <i52fv2$cdj$1@inews.gazeta.pl> <i52lnv$ed8$1@node1.news.atman.pl>
    <i52ndc$scd$1@news.onet.pl> <i5322b$fat$1@inews.gazeta.pl>
    <i533tg$2lg$1@news.onet.pl> <i53b0i$fuf$1@inews.gazeta.pl>
    <i5g00b$5j1$1@news.onet.pl> <i5g18m$2r3$1@inews.gazeta.pl>
    <i5g2pk$dg1$1@news.onet.pl> <i5g50a$gd6$1@inews.gazeta.pl>
    <i5g6so$p5n$1@news.onet.pl> <i5g9s7$59t$1@inews.gazeta.pl>
    <i5gbg4$6hb$1@news.onet.pl> <i5hjl3$reu$1@inews.gazeta.pl>
    <lqw39xpuq97l$.dlg@wazzenon.pl> <i5iemk$qk9$1@news.onet.pl>
    <i5ikkr$clt$1@news.onet.pl> <i5j33c$t4g$1@inews.gazeta.pl>
    <i5j3q7$n6t$1@news.onet.pl> <i5j50b$67a$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał

    > dokładnie. dlatego ci piszę, zresztą dość cierpliwie, jak to wygląda w
    > rzeczywistości.

    Naprawdę chcesz powiedzieć, że lepiej ode mnie znasz MOJĄ rzeczywistość i
    chcesz mi wyjaśnić, jak ona wygląda?
    Prawie z krzesła spadłem ;-)
    Ty jedynie usiłujesz mi przedstawić jakieś opcje i szczerze jestem Ci za to
    wdzięczny, ale już parę razy pisałem, że pudłujesz, bo to, co piszesz, nie
    przystaje do tego, co widzę ja. Wydawało mi się, że to jasno napisałem, ale
    Ty ciągle brniesz.

    > I dodam, że przedstawiony przez ciebie sposób rozumowania jest dość
    > naiwny. Dodatkowo zadziorność wskazuje że nie nabyłes jeszcze zbyt dużo
    > ogłady i pokory.

    O widzę, że zaczyna się też moralizowanie.
    Normalnie strach się bać, co mnie jeszcze może czekać na grupie dyskusyjnej
    ;-)

    > Do tego masz mnóstwo czasu w czasie - rzekomej - pracy do siedzenia w
    > internecie.

    Tak, tak rzekomej, masz rację. Z nas dwojga przeciez tylko Ty jesteś
    prawdziwy :)
    Ja to jedynie bot zainstalowany w Twoim kompie, w celu umilenia Ci czasu.

    A poważnie - co ma piernik do wiatraka, czyli sposób spędzania przeze mnie
    wolnego czasu do naszej rozmowy?
    Może mam urlop, zwolnienie albo pracuję nocami, a w dzień mam wolne? Może
    mam podzielną uwagę i pracę zadaniową?
    A może daję dupy szefowi i pozwala mi na takie ekscesy? (to by Ci chyba
    najbardziej pasowało ;-)

    > No chyba że akurat uczuliłes sie na mnie i przypadkiem mozesz mi
    > odpowiadać w ciągu kilkunastu minut

    Jak wyżej - co to wszystko ma do tematu?
    Tak, mogę, taką mam widzisz możliwość.
    Chyba podobnie zresztą jak Ty, bo też Cię ciągle tu widzę :)

    > obecnie jestem pracownikiem i reprezentuję interesy pracodawcy (cokolwiek
    > bys chciał przez to rozumieć)

    Innymi słowy członek wysunięty z ramienia na czoło ;-)

    > A piszę z pozycji człowieka, któremu mało co w zyciu się wydaje.

    Ale na pewno wydaje Ci się, że masz rację, a jej nie masz. Tutaj konkretnie.