PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    From: "Mordzia" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Date: Tue, 31 Aug 2010 15:15:13 +0200

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > nie ja, szef :)

    Aaaa to Ty jesteś moim szefem?

    > poza tym jak widzę, Ty jesteś lepiej zorientowany w jej orientacji
    > seksualnej i innych takich :)

    Lepiej niż Ty? Zapewne.
    No chyba, że o czymś nie wiem i jesteś jednym z nas ;-)

    > Ale Ty opisujesz zupełnie inny problem, który sprowadza się do tego, że
    > szef "musi" coś zrobić, choć "chciałby" inaczej.

    Nie.
    On "nie może" czegoś zrobić (a dokładnie "nie wolno mu" z punktu widzenia
    prawa), choć "chciałby" inaczej.

    > Tłumaczą Ci, jak krowie
    > na rowie, że gdyby szef naprawdę chciał, to by ten problem rozwiązał i że
    > sytuacja może po prostu wyglądać zupełnie inaczej, niż Ty ją postrzegasz.

    Ale to tylko Twoje prywatne założenie, że sytuacja "może wyglądać inaczej".
    Dziękuję za naświetlenie takiej opcji, jestem Ci bardzo wdzięczny za ten
    wkład do dyskusji, chętnie wziąłbym to pod uwagę, ale zrozum, że ta opcja
    jest kompletnie nieprzystająca do rzeczywistości (i wybacz, ale chyba ja,
    jako zaangażowany w tę sytuację potrafię to lepiej ocenić, niż Ty jedynie z
    perspektywy czytelnika), więc nie ma sensu dalej tego roztrząsać.

    > Ty tego nie przyjmujesz do wiadomości więc OK, nie widzę sensu ciągnąć
    > tego wątku.

    Otóż to.
    Nie wiem - chciałbyś, żebym bił pokłony na Twoją cześć, bo sądzisz, że udało
    Ci się rozwiązać zagadkę mojego szefa?
    Bez jaj.

    > jak masz zobaczyć związek, skoro sprowadzasz temat do absurdu, by go nie
    > zobaczyć...

    Co jest niby tym absurdem? Że ludzie łamią nogi albo zachodzą w kolejne
    ciąże albo po prostu odchodzą z firmy?
    Nie większy absurd, niż założenie, że w ciążę zajdzie dziewczyna z
    zastępstwa albo, że szef mówi nam co innego, a myśli co innego.