PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę - co mi się należy? › Re: Rozwiązanie umowy o pracę - co mi się należy?
  • Data: 2006-09-27 11:28:51
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - co mi się należy?
    Od: "Kalisima" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chomik" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:efdjer$b2m$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyli jeśli moja praca kończy się 31.10, to dostaję normalnie wypłatę za
    > październik + jeszcze jedna wypłata, tak? Wolę się upewnić na 100%
    > zanim będę o to walczył - czy mogłabyś podać podstawę prawną?

    Tak, plus ewentualny ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Podstawa prawna:
    Ustawa z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników - Art. 8.

    > Pracownikiem będę jeszcze tylko przez 1 miesiąc (niecałe 2 lata pracy)

    Jasne, mój błąd. Przy okazji: sprawdziłam dokładniej w ww. ustawie i okres,
    w jakim masz prawo ponownie pojąć pracę w tej firmie, jeśli będą chcieli
    zatrudnić kogoś w tej samej grupie zawodowej, wynosi nie 6 miesięcy a rok od
    dnia rozwiązania stosunku pracy. (Art. 9.)

    Pozdrawiam
    Kalisima