PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    From: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Date: Tue, 29 Mar 2005 12:34:08 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "kaka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d2b857$d8n$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > tez to zauwazyles.....? vertret jest fanatykiem, fanatykow zas
    > charakteryzuje wysoka odpornosc na argumenty niezgodne z ich
    swiatopogladem
    > i ogladem rzeczywistosci, juz dawno przestalam zwracac uwage na
    > ta"racjonalan" argumentacje przy pojawiajacych sie tu i owdzie
    dyskusjach:))

    No właśnie w tym problem, że się nie moge doprosić żadnych konkretnych
    argumentów. Zawsze tylko jakieś teksty w rodzaju "wiadomo jest powszechnie,
    że".
    Jeden z rozmówców podał przykład górnictwa, gdzie natychmiastowe
    sprywatyzowanie kopaln spowodowałoby więcej problemów niż korzyści, ale
    przyznał też że może to być rozwiązaniem tylko czasowym.

    Jeżeli fanatyk twoim zdaniem oznacza człowieka, który ZAWSZE chce sam
    decydowac gdzie kupuje i za ile to jestem fanatykiem.

    Nie rozumiem części postaw tu obserwowanych. Niby każdy chce mieć wybór i
    kupić lepszy produkt za jak najniższa cenę, ale jednoczesnie co chwile ktoś
    martwi się za producenta-usługodawce, że problem jest złozony, nie da się,
    itp.

    Znana jest ci jakaś sytuacja, gdy rynek na jakiś produkt/usługę został
    uwolniony i miało to tragiczne skutki dla najuboższych?

    Co byś sobie pomyślał o mnie, gdybym 16 lat temu twierdził, że już częściowe
    uwolnienie rynku telekomunikacyjnego spowoduje, że menela spod monopolowego
    bedzie stać na telefon, który umozliwi mu kontakt (spod tego sklepu!) w
    sekunde z całym światem? Pamiętając, że dla wygody tego menela zostaną
    umieszczone na orbicie nadajniki satelitarne.

    vertret