PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-29 10:21:15
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vertret(at)op.pl napisał(a):

    > To, że jakaś działalność jest kosztowna jest dla ciebie argumentem, aby do
    > niej dopłacać?

    Działalność, która ma ogromną, kosztowną w rozbudowie infrastrukturę
    ma ogromne koszty wejścia. Takiego prądu nie kupujesz na wiaderka
    i trzeba mieć konkretną, rozbudowaną sieć energetyczną, by przesyłać
    energię. Nie ma tu za bardzo miejsca na więcej niż jednego dostawcę,
    bo jak klient "pójdzie" do tego drugiego? Jak w takich warunkach
    chcesz zapobiec powstaniu monopolu?

    Bo tu jest jak konkurować.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer