PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    From: Pajączek <c...@b...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Date: Sun, 27 Mar 2005 08:53:30 +0200

    No i wtedy, 2005-03-26 21:57, *Bionka* w te oto słowa się odzywa:

    > A ja mam 28 lat! I wbrew wszystkiemu chciałabym pracować na poczcie. Nawet w
    > tym zakichanym okienku! Bo jak mam stać po znaczek albo odebrać awizo 45 min w
    > kolejce co ma 5-6 osób to gotuje sie we mnie! Chcialabym pokazac tym kuprom
    > wołowym że można inaczej: szybciej, sympatyczniej, wydajniej!
    > Tak, to idealizm. Ale, na Boga, pracowałam w prywatnych firmach i takie
    > zachowania obsługującego były na porządku dziennym!

    Po pierwsze dyrektorowi poczty (jak i wszystkich instytucji
    państwowych typu urzędy) jest wszystko jedno, czy ten kto u niego
    pracuje jako szeregowy pracownik coś umie, czy ma doświadczenie czy
    nie. Zawsze lepiej jak zatrudni kogoś z polecenia, bo wiąże się to z
    otrzymaniem łapówy albo innej korzyści. Druga sprawa to obsługa
    klientów na poczcie i w innych podobnych instytucjach typu urzędy:
    winą tego stanu rzeczy jest beznadziejna organizacja pracy, której
    nikomu nie chce się zmieniać. Byłem kiedyś na poczcie zapłacić
    rachunki i wysłać list. Wystałem się w kolejce z 15 minut, zapłaciłem
    rachunki i proszę o znaczek: "w okienku obok proszę pana" -a nie moze
    mi pani sprzedać?-"nie". W okienku obok też stałem około 15 minut. Ale
    jakbym chciał kupić w pierwszym okienku pościel, rajtuzy, gazetę czy
    świeczki, to nie byłoby problemu. Ale znaczki - NIE. W końcu to poczta.

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!