PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna › Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Date: Tue, 13 Dec 2005 15:16:00 +0100

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d79.00000014.439eb32f@newsgate.onet.pl...

    > Dla wielu osob (zwlaszcza z rejonow wiekszego bezrobocia i posuchy na
    firmy
    > informatyczne) to oferta z gornej polki. Wiem, ze punkt widzenia zalezy od
    > punktu siedzenie i wiem, ze Ty akurat za PHP nie przepadasz, ale uwierz
    mi, ze
    > to calkiem niezly sposob zarabiania na zycie :)

    Pod warunkiem, ze sie ma klase i renome i mozna sobie pozwolic na
    przebieranie w ofertach. W przeciwnym przypadku - zwlaszcza w DC - dostanie
    warunki, dzieki ktorym bedzie mogl co prawda przezyc, ale nie bedzie mial na
    rozwijanie sie.

    I pomijajac moje prywatne zdanie na temat php - ilez mozna sie rozwijac w
    tym temacie?

    Nie jest przez przypadek tak, ze po jakims (krotkim) czasie okazuje sie ze
    rozwoj nie ma nic z tym jezykiem wspolnego? Udowodnil to znany ci TD
    przerabiajac z nudow moje raporty budzetowe na php w dwa popoludnia...

    > Oj warto... programistow jak na lekarstwo, mozna przebierac w ofertach, a
    > parcodawcy czekaja az sie zdecydujesz.

    No to jak jest dobry niech dziala zdalnie.

    W przypadku DC bycie "spoza" bywa atutem. Ale dlatego, ze stawia pod
    sciana...

    > Przecwiczylam to osobiscie :)

    Przez przypadek znam twoje cv sprzed kilku lat. Teraz jak mniemam wyglada
    jeszcze bardziej imponujaco. I tu jest ten szczegol :-)

    sz.