PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna › Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    From: "Krzysztof Kowalczyk" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Date: Mon, 12 Dec 2005 23:13:48 +0100

    > - czego mam unikać jak ognia?

    Z mojego doświadczenia - unikaj zastanawiania się nad tym, co mógłbyś zrobić
    źle. Myśl pozytywnie. Poza standardowymi rzeczami (nie krzyżuj rąk ani nóg,
    nie dłub w uchu itp.) ;) skup się na dobrej autoprezentacji. Przed rozmową
    przekonaj sam siebie, dlaczego jesteś świetnym kandydatem na to stanowisko i
    dlaczego jesteś lepszy od tego tuzina innych. Jeśli sam nie będziesz tego
    pewien i nie przygotujesz się na tego typu pytania, to możesz mieć problem z
    przekonaniem pracodawcy.

    > - w granicach jakich warunków finansowych mógłbym rozważać decyzję o
    > przeprowadzeniu się (domyślam się, że życie w Warszawie nie należy do
    > najtańszych)

    E tam, utrzymać się można spokojnie już za 1200-1400 netto, a mam znajomą,
    która daje sobie radę za 800 złotych (czarodziejka - mieszka ze studentami
    na stancji i chyba skromne posiłki jada). :) Ale sam sobie odpowiedz ile
    chcesz pieniędzy za to, że przeprowadzasz się 500 kilosów od domu.

    > - jutro pracownik firmy ma do mnie zadzwonić i podać szczegóły gdzie i
    > kiedy odbędzie się rozmowa... o co najlepiej pytać przed decyzją wyjazdu
    > do Warszawy (koszta transportu też się liczą a na darmo nie uśmiecha mi
    > się jechać)

    Nie pytałbym o wynagrodzenie od razu. Jeśli nie możesz zacząć pracy od
    zaraz, to zapytaj, od kiedy chcą, byś pracował. Możesz zapytać ile godzin
    dziennie miałbyś pracować oraz jakie dokładnie byłyby Twoje obowiązki (jeśli
    jeszcze tego nie wiesz), bo to może Cię skutecznie zniechęcić (za trudne/za
    nudne?)

    Mam nadzieję, że pomogłem. :) POWODZENIA!