PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rotacje w urzędach administracji państwowej

  • 1. Data: 2006-12-15 22:30:06
    Temat: Rotacje w urzędach administracji państwowej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Czy ktoś posiada wiedzę jaka jest rotacja na stanowiskach podreferendarza i
    referendarza w ministerstwach, urzędach centralnych itp?
    Chodzi mi o to, czy młodzi ludzie, którzy idą pracować za 1300-1700 zł
    brutto do takich instytucji to siedzą po kilka lat, czy może jest taka
    tendencja, że popracują 1-2 lat w prestizowej instytucji typu URM (bez
    wzgledu na to kto tam jest aktualnie szefem bo to nie o polityczne
    stanowiska chodzi) i szukają pracy gdzie indziej.

    Przykładowo tutaj:
    http://bip.kprm.gov.pl/bip/index.jsp?catId=83
    ciągle kogoś potrzebują !!!!
    w ministerstwach zapewne też jest nie lepiej

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 2. Data: 2006-12-16 06:00:18
    Temat: Re: Rotacje w urzędach administracji państwowej
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:113v22ccvippf$.w6pkfuhsvp4b.dlg@40tude.net...

    > tendencja, że popracują 1-2 lat w prestizowej instytucji typu URM (bez

    Co może być takiego prestiżowego w pracy w URM?
    Obijanie się cały dzień i psucie wszystkiego co się da na koszt podatnika?

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-12-16 12:30:59
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: 113v22ccvippf$....@4...net,
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> napisal:

    > Przykładowo tutaj:
    > http://bip.kprm.gov.pl/bip/index.jsp?catId=83
    > ciągle kogoś potrzebują !!!!
    > w ministerstwach zapewne też jest nie lepiej

    To sie nazywa "Tanie panstwo"...

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 4. Data: 2006-12-16 22:04:11
    Od: Robert Z. <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    On Sat, 16 Dec 2006 07:00:18 +0100, "vertret" <v...@o...pl> wrote:

    >U?ytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl>
    >napisa? w wiadomo?ci news:113v22ccvippf$.w6pkfuhsvp4b.dlg@40tude.net...
    >Co mo?e by? takiego presti?owego w pracy w URM?
    >Obijanie si? ca?y dzie? i psucie wszystkiego co si? da na koszt podatnika?
    Bywa różnie w zależności od opcji politycznej. Generalnie trzeba mieć
    tutaj plecy aby dostac się do pracy.

  • 5. Data: 2006-12-22 04:15:54
    Od: "Ice" <j...@a...email>

    Użytkownik "Robert Z." <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:79r8o2d3g6uu4fod03fi2p2i50v95qienm@4ax.com...
    > Bywa różnie w zależności od opcji politycznej. Generalnie trzeba mieć
    > tutaj plecy aby dostac się do pracy.

    albo dupe jak to sie niedawno okazało....

  • 6. Data: 2006-12-22 08:18:48
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    > http://bip.kprm.gov.pl/bip/index.jsp?catId=83
    > ciągle kogoś potrzebują !!!!
    > w ministerstwach zapewne też jest nie lepiej

    generalnie sprawa jest b. prosta - urzedy MUSZA oglaszac wolne posady.
    MUSZA rowniez informowac publicznie o wynikach rekrutacji na w/w
    stanowiska. A realnie - ogloszenia formuluje sie pod wlasciwego
    kandydata. Stanowiska sa w gestii odpowiedniej (odpowiednich) partii.
    Osob z zewnatrz sie nie przewiduje, chyba w krytycznych przypadkach -
    stad sladowa szansa jest. W najgorszym razie (pojawia sie ktos wyraznie
    lepszy od zalozonego wlasciwego kandydata) odwoluje sie rekrutacje i
    przeprowadza na nieco inne stanowisko.

    --

    Pozdrawiam,

    glos