PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przy komputerze, czy przysługują mi okulary?

  • 1. Data: 2006-12-15 12:42:17
    Temat: Praca przy komputerze, czy przysługują mi okulary?
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam
    Pracuję jako grafik komputerowy i mam pytanie czy firma
    musi mi pokryć koszty nowych okularów.
    Podobno coś się zmieniło i nie ma teraz takiego obowiązku
    Proszę o link do strony www, gdzie jest ta informacja

  • 2. Data: 2006-12-15 14:41:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    [...]

    > Proszę o link do strony www, gdzie jest ta informacja

    www.google.pl ;)

    j.

  • 3. Data: 2006-12-15 18:05:51
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    s...@p...onet.pl zapodał(a):

> [...]
    > Podobno coś się zmieniło i nie ma teraz takiego obowiązku
    > Proszę o link do strony www, gdzie jest ta informacja

    A kiedyś był _obowiązek_ ? Masz wadę wzroku i psują Ci się od tego oczka?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2006-12-18 06:29:50
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 19:05:51 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > s...@p...onet.pl zapodał(a):

    > A kiedyś był _obowiązek_ ? Masz wadę wzroku i psują Ci się od tego oczka?

    Tak odpowiedziałeś, że nie wiem, czy się czepiasz złego sforułowania
    pytania, czy faktycznie nie wiesz, że jest takowy obowiązek :)
    Bo obowiązek jest, ale tylko w sytuacji, gdy lekarz stwierdzi, że jest
    konieczność pracy przy monitorze w odpowiednich okularach.

    § 8 ust. 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1
    grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach
    wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. nr 148, poz. 973)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl