PracaGrupypl.praca.dyskusjeRoboty publiczne › Re: Roboty publiczne
    From: "xterm" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Roboty publiczne
    Date: Tue, 22 Jul 2003 08:14:08 +0200

    > Rozejrzyj sie za inna praca - skoro ta Ci nie odpowiada. Inna sprawa, ze w
    > dzisiejszych czasach to nie takie latwe.

    Wlasnie... Albo zaryzykowac albo dalj ciagnac. Ja raczej zaryzykuje i
    poszukam sobie czegos innego. Chyba ze zaproponuja mi etat (1% szans bo
    podobno nie maja kasy :P).
    Mozna sobie pomyslec: nie sadze, zeby rynek pracy w ciagu 2 lat sie zmienil,
    takze teraz czy pozniej bede mial taka sama szanse na podjecie innej pracy.
    Wole wiec zrezygnowac i miec chociaz czas na szukanie pracy i doksztalcanie
    sie we wlasnym zakresie. Do tej pory bylo z tym bardzo ciezko z powodu
    wolnego czasu (dojezdzam do roboty).
    Pozdrawiam.

    P.S. Widze ze tez chyba w pracy?? ;]