PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w Altkom - moje doświadczenia › Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
  • Data: 2008-06-25 12:17:07
    Temat: Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Cze, 13:25, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:
    > (...) Jako kolejną rzecz dowiaduję się, że co kwartał każdy z pracowników jest
    > egzaminowany z "rozwoju i poznania technologii". Polega to na tym, ze na
    > początku kwartału każdemu pracownikowi przydzialana jest jakaś technologia,
    > którą ma poznać. I nei chodzi tu o to, że ta technologia będzie potrzebna do
    > projektu, że w ramach projektu będzie można zdobyć praktyczne umiejętności w
    > niej. Nie - chodzi o to, by "na sucho" każdy z pracowników poznawał nowe rzeczy,
    > poświęcając na to 5 dni w kwartale, bo "a nuż przyjdzie klient, który będzie
> [...]

    W kwestii egzaminow z technologii - ponad rok temu bylem na rozmowie w
    Infovide - prawie dokladnie ta sama sytuacja jw. Wiecej -
    przedstawiono mi to tak: wynagrodzenie sklada sie z czesci stalej
    (rzedu 20% calego wynagrodzenia), w zamian za ktora musisz jw
    rozpracowywac zlecone technologie - i reszty = czesci zmiennej, ktora
    dostajesz (albo i nie), jesli udalo Ci sie dostac do jakiegos projektu
    (lub projektow). Musisz wiec, oprocz poglebiania wiedzy technicznej,
    rozwijac sie w dziedzinie marketingu. Proporcja obu czesci wynagrodzen
    sugeruje nawet, ze marketing jest wazniejszy. Podziekowalismy sobie
    wzajemnie, bez zalu z mojej strony.

    --

    Pozdrawiam,

    glos