PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w Altkom - moje doświadczenia › Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
  • Data: 2008-06-25 18:19:54
    Temat: Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sieciowy groszek" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:g3trj8$pqe$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Można zapytać o jakie miasto chodzi?
    Warszawa. Dodam odnośnie rozmowy jeszcze jedną rzecz. Prowadzę rozmowę z panią
    "Z". W pewnym momencie dzwoni jej telefon. Zamiast dyskretnie wyłączyć go,
    wyciąga go - telefon dzwoni, po czym odrzuca połączenie. Po chwili zastanowienia
    stwierdza, że może jednak wyjdzie oddzwonić. Na szczęście w porę zorientowała
    się, że jest na spotkaniu z kandydatem do pracy ...