PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja › Re: Rekrutacja
  • Data: 2004-06-03 20:49:11
    Temat: Re: Rekrutacja
    Od: "Artur" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bianka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c9ntn4$guj$1@news.dialog.net.pl...

    > mi sie raz zdarzylo z duza firma fmcg ze odpowiedzieli na poczatku lipca
    na
    > moja kwietniowa aplikacje, potem znowu dluuuugo dluuugo nic i dopiero w
    > listopadzie zaprosili do nastepnego etapu
    >
    > pozdrawiam
    > Banau

    Ja rozsyłam ofery jak szalony (z wyobraźnią, wyczuciem, kwalifikacjami
    oczywiście) mozna by powiedzieć i co i nic:) nawet nie ma odzewu od tych
    którzy nie pisza od razu że: skontaktujemy się z wybranymi.

    A może za bardzo się denerwuję bo pierwszą ofertę wysłałem jakiś miesiąc
    temu??.

    Pozdrawiam
    Artur