PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja

  • 1. Data: 2004-06-03 18:19:20
    Temat: Rekrutacja
    Od: "Artur" <a...@a...pl>

    Kto wie ile może trwać rekrutacja aplikacji w większych firmach, do czasu
    kontaktu firmy w celu rozmowy kwalifikacyjnej??.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2004-06-03 19:21:30
    Temat: Re: Rekrutacja
    Od: "Bianka" <b...@w...pl>

    > Kto wie ile może trwać rekrutacja aplikacji w większych firmach, do czasu
    > kontaktu firmy w celu rozmowy kwalifikacyjnej??.

    mi sie raz zdarzylo z duza firma fmcg ze odpowiedzieli na poczatku lipca na
    moja kwietniowa aplikacje, potem znowu dluuuugo dluuugo nic i dopiero w
    listopadzie zaprosili do nastepnego etapu

    pozdrawiam
    Banau

  • 3. Data: 2004-06-03 20:49:11
    Od: "Artur" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Bianka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moja kwietniowa aplikacje, potem znowu dluuuugo dluuugo nic i dopiero w
    > listopadzie zaprosili do nastepnego etapu

    Ja rozsyłam ofery jak szalony (z wyobraźnią, wyczuciem, kwalifikacjami
    oczywiście) mozna by powiedzieć i co i nic:) nawet nie ma odzewu od tych
    którzy nie pisza od razu że: skontaktujemy się z wybranymi.

    A może za bardzo się denerwuję bo pierwszą ofertę wysłałem jakiś miesiąc
    temu??.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2004-06-04 06:01:14
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > A może za bardzo się denerwuję bo pierwszą ofertę wysłałem jakiś miesiąc
    > temu??.

    Chyba tak. Ja wysylam od 7 miesiecy i mialem dopiero 2 rozmowy.
    A sa tacy co jeszcze dłuzej nie maja szczescia.
    Zycze powodzenia.

  • 5. Data: 2004-06-04 08:03:08
    Od: "frontier" <f...@n...yahoo.com>

    Użytkownik "Artur" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kto wie ile może trwać rekrutacja aplikacji w większych firmach, do czasu
    > kontaktu firmy w celu rozmowy kwalifikacyjnej??.
    >
    > Pozdrawiam
    > Artur

    W jednej firmie, której nazwy nie podam, rekrutacja składa się z pięciu
    etapów - każdy co około miesiąc. Potem miesiąc na decyzję, czyli razem 6
    miesięcy :-) Co jakiś czas donoszę im zaktualizowane Cv :-)

    fro