PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekord czasu pracy › Re: Rekord czasu pracy
  • Data: 2004-11-30 23:06:39
    Temat: Re: Rekord czasu pracy
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kazoo" <...@...pl> napisał

    > Kiedy wypelnialem, drobiazgowo wypytujace mnie o wszystko
    formularze (w
    > sierpniu), jako przyczyne przerwy w studiach podalem depresje,
    na ktora
    > wtedy zapadlem z powodu problemow z nauka i samym soba. Podalem
    to swiadomy
    > tego, ze jesli mialoby to jakos przeszkadzac nie dostane tej
    pracy od razu.
    Sorry stary ale dla mnie to Ty rzeczywiście masz coś z głową. Po
    jakiego pisałeś o tej "depresji"? Mało miałeś kłopotów szukając
    pracy? Co kogo obchodzi Twoja depresja - to są tajne informacje i
    takiego powodu nie masz obowiązku udostępniać komukolwiek (nawet
    o ile w ogóle ktokolwiek kiedykowlwiek Ci ją zdiagnozował)! Na co
    liczyłeś po takiej wtopie? Oczami wyobraźni Twojego szefa widzę
    Ciebie wpadającego w kolejną depresję i biorącego urlop z pracy
    na okres roku... Oczywiście uprościłam, ale serio pisząc w
    ankiecie o depresji nawet nie spodziewałabym się innego
    potraktowania :((((
    Jeśli w czasie studiów miałeś rozterki co z sobą zrobić, to
    trzeba było wpisać "poszukiwanie nowych wyzwań"

    --
    mangha

    If not you, who? If not now, when?
    Direct Action Solidarity --- Anger Is An Energy!
    http://www.nocompromise.org/