PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekord czasu pracy › Re: Rekord czasu pracy
  • Data: 2004-12-01 08:33:26
    Temat: Re: Rekord czasu pracy
    Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorry stary ale dla mnie to Ty rzeczywiście masz coś z głową.

    Chyba nie kleisz tematu i nie wypelnialas nigdy formularza o klauzuli
    scisle-tajne. Pytaja o wszystko i czepiaja sie kazdego szczegolu. Za
    klamstwo mozna tez pojsc siedziec. Moglem nie pisac owszem ale napisalem
    liczaca na to, ze jelsi juz to od razu mnie to zdyskwalifikuje, a nie ze
    ktos to przoczy i mnie wywala juz w czasie pracy po 3 miesiacach
    "dochodzen".

    > Po
    > jakiego pisałeś o tej "depresji"? Mało miałeś kłopotów szukając
    > pracy? Co kogo obchodzi Twoja depresja - to są tajne informacje i
    > takiego powodu nie masz obowiązku udostępniać komukolwiek (nawet
    > o ile w ogóle ktokolwiek kiedykowlwiek Ci ją zdiagnozował)!

    No wlasnie w tym wypadku kazda "tajna" informacja przestaje byc tajna...

    ogolniemaszracje.kazoo