PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: Re: sposób na nicnierobienie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: sposób na nicnierobienie
    Date: 10 Dec 2002 17:38:16 -0800

    "Wrangler" <a...@i...pl> writes:

    > No ale jeśli Nina udziela się na forum co jest widoczne, to dlaczego nie
    > może znaleźć pracy ?

    bo narazie jej nie szukam a czas poswiecam na szkolenie, ktore sie
    zakonczy przed swietami.

    > Nina odpowiedz, przecież u Was jest dużo niższe bezrobocie niż w naszym
    > kraju. Mimo braku pracy jest w Tobie tyle optymizmu, że naprawde Cię
    > podziwiam. Chyba że istnieją inne formy zarobkowania o których ja niewiem a

    a dlaczego mialabym sie zamartwiac? na leb mi sie nie leje, z glodu
    nie zdycham, kasy mam zaoszczedzone tyle, ze spokojnie na pol roku
    zycia starczy. to co mam sie martwic? mam teraz czas na pojechanie
    sobie na wakacje (na ktore nie mialam czasu jak pracowalam), na
    zrobienie szkolen, na douczenie sie.

    poza tym data na wypowiedzeniu t byl ostatni dzien listopada. dzis
    jest raptem 10 grudnia - nawet jakbym roboty szukala, to watpie ze bym
    cos juz tak na cito blyskawicznie znalazla.

    proces rekrutacji jest dosc dlugi. od czasu od kiedy wyslesz swoje cv
    do momentu zakonczenia rekrutacji moze uplynac i miesiac - zalezy
    jakimi metodami firma prowadzi rekrutacje.

    gdybym chciala znalezc _byle jaka_ prace, to bez problemu. ale ja chce
    znalezc lepsza. a to moze zajac i z pol roku.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net