PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: 27 Nov 2002 14:20:08 -0800

    "adherent" <a...@w...pl> writes:

    > Oczywiście masz rację takie zmiany MUSZĄ dawać efekty w ciągu 3-4 lat.
    > Efekty weryfikują wybory parlamentarne. Nie jestem ekonomistą ale dziwi
    > mnie że przegranym twórcom nadmiernego bezrobocia do 1993 roku, takim
    > jak Balcerowicz daje się drugą szansę znowu podwajają bezrobocie i
    > jeszcze się ich broni. Natomiast gdy człowiek ma sukces - pierwsze
    > ministrowanie Kołodki to z góry zakłada się że pogorszy złą sytuację.

    a moze tak bys sie zapoznal z ustawa zaproponowana przez koldke, ta na
    temat abolicji podatkowej i zeznan majatkowych, co?

    zapoznaj sie, a potem pomysl. i czytaj moze czasem gazety, np. takie
    jak rzeczpospolita. tam wytlumaczyli, dlaczego ta ustawa taka durna
    byla.

    doprawdy nie pojmuje, jak mozna sie spodziewac po kims, kto jako
    minister finansow puszcza takie GNIOTY ustawowe, ze bedzie mial
    pojecie o czymkolwiek innym, zwlaszcza o tym, jak porawic zla sytuacje
    gospodarcza w panstwie?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net