PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom

  • 1. Data: 2004-03-28 18:50:58
    Temat: Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: y...@y...pl

    "a 50% głosuje na lewicowych bandytów, złodziei
    i idiotów "

    Wygłaszanie takich radykalnych sądów to poprostu fanatyzm,ale zaliczanie
    się do 50% lepszej połowy narodu to już szczyt idiotyzmu. Już maluchy z I
    klasy wiedzą , połowy są zawsze równe. W życiu prawie nigdy nic nie jest
    albo białe albo czarne . Wszyscy jesteśmy Polakami i jedziemy na tym samym
    wozie bez względu na woźnice.
    Obrażanie jedni drugich nie pomoże rozwiązać problemów, a tu trzeba
    wyłapać złodziei/ i lewych i prawych / i zacząć wszystko od nowa. Tak wiem,
    to co napisałam nazywa się UTOPIA.
    Nienawiść w każdej sprawie to destrukcja.
    Słyszałam kiedyś fajną piosenkę Budki Suflera - Cugowski śpiewa że nie
    potrafimy pięknie różnić się, a szkoda bo mamy przecież wolność poglądów.
    --
    NN.

  • 2. Data: 2004-03-28 19:01:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <y...@y...pl> wrote:
    > Nienawiść w każdej sprawie to destrukcja.
    > Słyszałam kiedyś fajną piosenkę Budki Suflera - Cugowski śpiewa że nie
    > potrafimy pięknie różnić się, a szkoda bo mamy przecież wolność

    Widzisz - ale lewicowy zlodziej to nie tylko ten z SLD, ale takze z PiSu,
    PSL, Samoobrony, LPR. kiedys AWSu itp. itd.
    Jest maly problem ze skalsyfikowaniem PO, ale warto pamietac, ze
    platofrmersi to szczury uciekajace z rozpadajacej sie AWS i UW. W przyszlych
    wyborach SDPL zamieni sie z SLD i bedzie to co do tej pory. Bo ludzie dalej
    wierza, ze panstwo im da wiecej niz wezmie... Albo przynajmniej licza, ze
    oni dostana wiecej niz im sie zabierze. Nie maja pojecia, ze jak zabierze
    bogatemu - to on nie da im pracy. A panstwo z p[ewnoscia pracy im nie da...
    i kolko sie zamyka

  • 3. Data: 2004-03-29 09:39:01
    Od: "NN." <y...@y...pl>

    Sun, 28 Mar 2004 21:01:59 +0200, na pl.praca.dyskusje, Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > bogatemu - to on nie da im pracy. A panstwo z p[ewnoscia pracy im nie da...

    Nie mam z czym polemizować, napisałeś samą prawdę bez zjadliwych słów.
    Ale to zamknięte koło jest przerażające.
    --
    NN.

  • 4. Data: 2004-03-29 10:03:51
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "NN." <y...@y...pl> napisał w wiadomości

    PiSu,

    > Nie mam z czym polemizować, napisałeś samą prawdę bez zjadliwych słów.
    > Ale to zamknięte koło jest przerażające.

    Tu nie ma co polemizować. Jedyne wyjscie to chyba głosowanie w nadchodzących
    wyborach na ludzi zupełnie nieznanych w polityce z nadzieją że ci nowi
    nie popełnią błędów swoich poprzedników.
    Wszyscy pyszczą jak to jest źle i jak to Ci politycy nic nie robią , a gdy
    przychodzi czas
    wyborów to albo głosują na "starych znajomych" albo odmawiają głosowania.
    L.

  • 5. Data: 2004-03-29 13:39:15
    Od: "NN." <y...@y...pl>

    Mon, 29 Mar 2004 12:03:51 +0200, na pl.praca.dyskusje, libra napisał(a):

> [...]

    > wyborach na ludzi zupełnie nieznanych w polityce z nadzieją że ci nowi
    > nie popełnią błędów swoich poprzedników.

    Masz kogoś na myśli? / bo ta myśl która mi przeleciała przez głowę bardzo
    mnie przestraszła/, chciaż mówi się na chłopski rozum i ponoć nie jest to
    do końca głupie. Jakoś nieznam nikogo kogo nieznam i niewidzę kierunku z
    którego by mógł przybyć. Jest jeszcze troche czasu ,zobaczymy.

    --
    NN.

  • 6. Data: 2004-03-29 14:30:03
    Od: "libra" <l...@o...pl>

> [...]
    > do końca głupie. Jakoś nieznam nikogo kogo nieznam i niewidzę kierunku z
    > którego by mógł przybyć. Jest jeszcze troche czasu ,zobaczymy.

    Kiedyś pewien lekko szurniety profesorek z Wrocławia prowadził
    akcję zbierania podpisów pod projektem ordynacji wyborczej,
    przewidujacej okręgi jednomandatowe z możliwością odwołania
    wybranego (p)osła, jeśli nie spełniał obietnic. Wtedy (rok 95/96)
    wydawało się to zabawne. Teraz gdy mam możliwość: zagłosować
    na partię (nie wiedząc kto z czubka listy wejdzie do Sejmu), bądź nie
    oddać głosu, mimo wszystko wybieram pierwsze.
    Konkretnie? Proszę: Rokita zawsze będzie Rokitą, bez względu
    na to jaką partię będzie miał wpisaną do legitymacji. Podobnie Miller,
    Jurek, Balazs, Kalinowski czy inny Rutkowski. Nie przeszkadza
    im nawet to, że startuja z okręgów o których poza nazwą nic nie wiedzą.
    Podobnież lepszy stary wróg niż nowy sojusznik, ale czy to się w polityce
    sprawdza?
    L.

  • 7. Data: 2004-03-29 16:16:16
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    I tu się z tobą w 1000000000000% zgadzam! Popieram!
    A wiecie, że rozmawiałem kiedyś z pracownikami pewnego urzędu i oni
    uważają, że ich praca jest społeczeństu potrzebna, że mają ciężką pracę
    (tu się zgodzę-zamiast coś na kalkulatorach liczyć i pisać pisma ręcznie
    możnaby to na kompach robić, ale urząd jest biedny)i uważają, że trzeba by
    w ich urzędzie zatrudnić jeszcze kilka osób. A stażyści i tak
    odpierdzielają za nich część pracy i urząd za to nie płaci.Aaaa i jeszcze
    że społeczeństwo ten urząd ciągle oszukuje.
    Zgroza.

  • 8. Data: 2004-03-29 16:27:26
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    I jeszcze a' propos pracy w urzędach państwowych: znajomek pracował w
    ARiMR. Podono bajka, ale trzeba mieć zajebiście mocną psychikę, żeby 8
    godzin nic nie robić. I kilka tysiączków wpada miesięcznie (na poczatek
    bidne 3 tysie). A jak tam wygląda komunikacja między tzw komórkami
    organizacyjnymi? Ano jak w każdym normalnym zorganizowanym urzędzie tylko
    i wyłącznie na papierze. Zamiast zadzwonić do pokoju obok i o coś spytać,
    smaruje się pisemko z zapytaniem a kumpel obok ma tylko kilka dni na
    odpowiedź. No i jakieś zajęcie zawsze jest.Można wyskoczyć na lunch na
    parę godzin. Itak się nikt nie zorientuje. Pięknie tam jest. Tylko po co?
    PZDR

  • 9. Data: 2004-03-29 18:49:02
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    libra <l...@o...pl> napisał(a):

    > Podobnież lepszy stary wróg niż nowy sojusznik, ale czy to się w polityce
    > sprawdza?

    Zostawianie na drugą kadencję tego co kradł przez całą pierwszą,
    wcale nie jest takim głupim pomysłem jak się z pozoru wydaje :)
    Może już nakradł tyle, że ma dosyć :)) Poza tym kierowanie się
    w preferencjach wyborczych nienawiścią, też nie jest dobrym pomysłem.

    Marek

  • 10. Data: 2004-03-29 18:58:06
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Marek wrote:

    > Zostawianie na drugą kadencję tego co kradł przez całą pierwszą,
    > wcale nie jest takim głupim pomysłem jak się z pozoru wydaje :)
    > Może już nakradł tyle, że ma dosyć :))

    Aktualnie rządzący kradną już od kilkudziesięciu lat i jakoś nie mają dość
    więc ten pomysł raczej się nie sprawdza ;)

    pozdrawiam
    Piotr