PracaGrupypl.praca.dyskusje › jednoosobowa DG

  • 1. Data: 2004-03-28 18:24:03
    Temat: jednoosobowa DG
    Od: "parys_all" <p...@o...pl>

    Znalazlem sprzeczne informacje
    Czy w koncu jako osoba fizyczna zakladajac jednoosobowa dzialalnosc
    gospodarcza musze dokonac i placic za wpis do rejestru sadowego - te 1000zł,
    czy wystarczy wpis do ewidencji dzialalnosci gospodarczej w UM ???

  • 2. Data: 2004-03-28 18:39:49
    Temat: Re: jednoosobowa DG
    Od: "Roman Budzowski" <r...@i...pl>

    "parys_all" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    1000zł,
    > czy wystarczy wpis do ewidencji dzialalnosci gospodarczej w UM ???

    Witam
    Wystarczy wpis do ewidencji. Przynajmniej w moim przypadku wystarczyl :)

    pozdrawiam
    Roman Budzowski

    www.KlubInformatyka.pl - Wiedza :: Integracja ::
    Promocja
    www.KlubInformatyka.pl/forum - Włącz się do dyskusji o
    informatyce
    www.wec.com.pl/item.php?id=258&aff=128&sel=1 - Prawdziwe piękno nie ma ceny

  • 3. Data: 2004-03-28 19:30:28
    Od: "parys_all" <p...@o...pl>

    Rozumie ze zakladales ja w tym roku? Bo glownie mi o to chodzi - czy z
    poczatkeim 2004 sie cos zmienilo w tej dziedzinie...

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-29 23:49:46
    Od: "HEADLINE PR" <b...@i...pl>

    Użytkownik "parys_all" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumie ze zakladales ja w tym roku? Bo glownie mi o to chodzi - czy z
    > poczatkeim 2004 sie cos zmienilo w tej dziedzinie...

> [...]
    jak wy to robicie? ja za założenie DG zapłaciłem chyba stówala...ale w 2002
    roku..?A wy o TYSIĄCU mówicie?

    Bad

  • 5. Data: 2004-03-30 11:57:28
    Od: "Kasia Janas" <k...@w...pl>

    wystarczy wpis do ewidencji za jedyne 100 zl, zakladalam w tym roku