PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Date: Fri, 8 Aug 2003 12:08:31 +0000 (UTC)

    gromax <g...@g...pl> napisał(a):

    > Czytam co wycinam. To ty nie potrafisz zrozumieć co przekazuję w dyskusji.
    > twojej strony dyskusja jest jałowa bo poza pieniactwem nie wnosi nic. To co
    > wypowiadam na formu mam nadzieję że tobie i kupie innych pozwoli zrozumieć
    > że górnik nie jest świętą krową, jest takim samym człowiekiem jak każdy in
    inny

    A gdzie ja napisałem, że górnik jest świętą krową. Usiłuję tylko
    wytłumaczyć, że górnictwo w Polsce nie jest wyłącznie producentem kosztów,
    gdyż wszyscy myślą, że prąd to Zeus zsyła.

    > Czyli przyznajesz rację, że wszyscy płacimy na cos co jest nierentowne,
    > nieopłacalne i powinno tego nie być.

    Bez wątpienia tak, tylko pytanie jak ten problem rozwiązać. Tymczasem
    zdecydowana większość dyskutantów poza biadoleniem, że bezwstydni górnicy
    obżerają nas wszystkich nie potrafi sformułować żadnego logicznego postulatu.

    > To jest potrzebne. Pozostaje kwestia ceny. I rentowności zakładów pracy
    > zwanych kopalniami

    No i jaki jest wniosek z tych kwestii i przemyśleń.

    > to całe życie mam zarabiać na górnika i niewydolność osób które zarządzają
    > tym przemyslem?

    Ale w takim razie jaka jest twoja propozycja. Ja już takiego biadolenia
    nsłuchałem (naczytałem) się w duzych ilościach.

    > mam pretensje do ciebie, ze z taką głupią zaciekłością bronisz czegoś co
    > mieć miejsca nie powinno i do górnika, który pozwala na to że w rezultacie
    > nie płaci mu firma tylko państwo, bo jego zakład pracy nie potrafi na
    siebie
    > zarobić

    Przeciez to co piszesz jest nielogiczne - "górnik pozwala na to, żeby mu
    płaciło państwo a nie firma" - to ma oznaczać, że górnik ma nie drążyć
    węgla, tylko ma na coś nie pozwalać, czy jak ? Co masz dokładnie na myśli.
    Sformułuj coś logicznego.