PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy? › Re: Re: Re: Czy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Czy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy?
    Date: 26 May 2003 12:02:25 -0700

    " " <m...@N...gazeta.pl> writes:

    > Masz oczywiscie racje, ale jezeli ktos nie ma MBA, certyfikatow CISCO,
    > Microsoft, Novell, Oracle itp., to jak mozna przemowic do wyobrazni
    > potencjalnego pracodawcy?

    odpowiednio formulujac swoje osiagniecia w dotychczasowej
    pracy. podkreslajac to, ze zrobil cos, co bylo pozytywne i wyjatkowe.
    np. ze przysporzyl w jakis sposob firmie pieniazkow; ze sam cos
    wymysli i zaimplementowal; ze zprganizowal swoja (i moze cudza) prace
    w taki sposob, ze zaoszczedzil czas/pieniadze.
    ze wywiazuje sie ze swojego zadania zawsze na czas, mimo ograniczen
    czasowych i pracy w stresie. itd. itp.

    zalezy do tego, co sie robilo.
    oczywiscie, jesli ktos byl kiepskim pracownikiem i nic specjalnego w
    pracy nie robil, oprocz przychodzenia i odbebniania swoich osmiu
    godzin i robienia tego, co mu palcem pokazano - to nie bedzie mial
    czym przekonac pracodawcy o tym, ze byl dobry, bo najpewniej nie byl.

    kursy i papiery to jedno - a to, JAK sie pracuje i JAKIE ma podejscie
    do pracy, to drugie.
    w polskich CV to ostatnie jest traktowane po macoszemu.

    > Tak wiem, ze ta oferta nie dla mnie &#8211; zwlaszcza, ze ta informacja o CV max
    > jedna strona jest wyrwana z kontekstu. Tyle, ze jest dla mnie bzdurnym
    > pomyslem mierzenie wartosci CV iloscia stron.

    dla mnie tez :)
    bo to JEST bzdurny pomysl, jak kazdy inny, ktory zostaie potraktowany
    bezwzglednie i zastosowany to wszystkiego i wszystkich.

    kazda regula ma ograniczona stosowalnosc a inteligentny czlowiek
    bedzie wiedzial, gdzie ma sens sa zastosowac, a gdzie nie.

> [...]
    > jego zakupu i z tego, ze duza czesc uzytkownikow ma &#8222;zespol jeszcze szybszego

    > auta&#8221; polegajacy na tym, ze po pojawieniu się nowej generacji procesorow i
    > innych bebechow &#8211; musza miec to u siebie. Tymczasem malo kto wie, ze
    > najsilniejszy procesor do zastosowania w kosmosie to 486. Jest to podyktowane
    > wzgledami technicznymi, ale fakt jest faktem. Czy spodziewane wejscie Polski
    > do UE spowoduje (wymusi?) szybszy rozwoj ogolnie pojetej informatyki, a co za
    > tym idzie wzrost zapotrzebowania na ludzi, którzy potrafia cos wiecej niż

    czy wymusi? jak nie bedzie na to pieniazkow 9czytaj pieniazkow na
    inwestycje) to i wejscie do 10 unii nic tuta nie da.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net