PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: Odpowiedni strój w pracy?! (dlugie)

  • 1. Data: 2002-07-02 10:44:37
    Temat: Re: Re: Odpowiedni strój w pracy?! (dlugie)
    Od: J...@c...com.pl

    > pare lat temu krazylo po sieci nizej zacytowane pismo (zarzadzenie)
    > *** blad ***

    z tego co pamiętam dotyczyło to jednej z firm "Wielkiej Piątki" (a może
    Wielkiej Czwórki już ???)

    --
    pozdrówka, Slavo
    ---

    Złośliwcy mówią, że to teraz Tłusta Czwórka.
    Slavo, jak sprawa stroju wygląda u naszych sąsiadów?

    JJ

  • 2. Data: 2002-07-02 10:53:18
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    <J...@c...com.pl> wrote in message

    > z tego co pamiętam dotyczyło to jednej z firm "Wielkiej Piątki" (a może
    > Wielkiej Czwórki już ???)

    > Złośliwcy mówią, że to teraz Tłusta Czwórka.
    > Slavo, jak sprawa stroju wygląda u naszych sąsiadów?

    wiesz, trudno mi to uogólniać, ja mam pełny luz wynikający z tradycji
    firmy - dzinsy i t-shirt, ale nie wiem jak mają inni... podejrzewam, że może
    być różnie czasmi jak u mnie, a czasmi niewesoło... z tego jak widzę gości
    odwiedzających moje miejsce pracy to niestety... "inwazja klonów" ;-/ ale to
    są takie biznasowe wizyty i tak wszędzie trzeba....

    --
    pozdrówka, Slavo