PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie, staże, roboty interwencyjne › Re: Re: Bezrobocie, staże, roboty interwencyjne
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Bezrobocie, staże, roboty interwencyjne
    Date: Mon, 18 Oct 2004 17:41:28 +0000 (UTC)

    In article <cl0n8a$p58$1@atlantis.news.tpi.pl> "misiu" <m...@p...fm> writes:
    >From: "misiu" <m...@p...fm>
    >Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Bezrobocie=2C_sta=BFe=2C_roboty_i
    nterwencyjne?=
    >Date: Mon, 18 Oct 2004 17:28:53 +0200

    >Oczywiście że staż to niezły pomysł, ale jeśli firma po tym stażu kogoś
    >zatrudni, a nie liczy na darmową siłę roboczą. Jak odbywałem staż w
    >skarbowym, to w niektórych działach były dwie do czterech osoby
    []
    >To jest myślenie urzędnicze, w oderwaniu od rzeczywistości.

    To jest myslenie cwane i wcale nie nowe. Pod koniec lat 70 pracowalem w
    firmie, ktora co rok zatrudniala stazystow po wyzszej uczelni (byl obowiazek
    pracy). Obiecywala wiele, dzieki temu co rok miala swierza, tania i dobrze
    umotywowana sile robocza.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name