PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef idiota › Re: Szef idiota
  • Data: 2004-10-31 20:57:38
    Temat: Re: Szef idiota
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cm3isu$2lb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "MP" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:802032850.20041031175420@brak.adresu.tu...
    >
    > Uwierz mi, że czasami trudno zachować dystans i polityczne podejście przy
    > tym człowieku.

    Pisales zdaje sie, ze to syn wlasciciela i ze wlascicielem, w ktorego rekach
    sa ostateczne decyzje, jest kto inny.

    Jesli zachowanie syna wlasciciela obniza wam wydajnosc, utrudnia prace itd.,
    to wlasciciel powinien o tym wiedziec. Nie bedzie sobie z milosci do dzieci
    rozwalal firmy. Zeby to sie dobrze skonczylo, warunek jest jeden - trzeba
    pojsc grupowo, wszyscy, solidarnie. Bo jak sie poskarzy jedna osoba, to sie
    ja zwalnia jako buntownika i kogos, kto ma pretensje. Jak z czyms idzie caly
    dzial, to kazdy wlasciciel kilka razy sie zastanowi, czy aby nie maja racji.

    I.