PracaGrupypl.praca.dyskusje › Raport miesięczny

  • 1. Data: 2003-01-07 16:23:03
    Temat: Raport miesięczny
    Od: Basia <b...@i...net.pl>

    Witam
    Zostałam przyjęta do pracy 07 maja 2002r. i nie dostałam za ten miesiąc raportu
    miesięcznego.W firmie twierdzą,że ten raport jest połączony razem z raportem za
    kolejny miesiąc,ale w raporcie za czerwiec nie ma żadnej wzmianki za maj.
    jak to powinno wyglądać jeżeli nie jest się przyjętym od pierwszego dnia
    miesiąca?

    z góry dziękuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-01-09 07:05:33
    Temat: Re: Raport miesięczny
    Od: "Wojtek zb" <w...@p...onet.pl>

    masz na mysli raport RMUA?
    jesli informacje z tego raportu zawarte sa na pasku placowym, nie ma
    koniecznosci rozdawania tego raportu.

    Wojtek

    Użytkownik Basia <b...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:o...@n...task
    .gda.pl...

  • 3. Data: 2003-01-10 02:23:07
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojtek zb wrote:

    > masz na mysli raport RMUA?
    > jesli informacje z tego raportu zawarte sa na pasku placowym, nie ma
    > koniecznosci rozdawania tego raportu.

    Niestety chyba nie masz dzisiaj szczescia ;). Co prawda nie znam
    wykladni ponizszych fragmentow ustawy o ubezpieczeniach spolecznych ale
    z tresci wynika, ze wiekszosc pracodawcow ulatwia sobie prace drukujac
    tylko tzw. paski. Otoz, jak mozesz zauwazyc, w art 41. ust 3 pkt 9 i ust
    4 istnieje wymog podpisu, ktorego tzw. paski najczesciej nie spelniaja.

    Art. 41.
    (...)
    3. Imienny raport miesięczny zawiera informacje dotyczące płatnika
    składek określone w art. 43 ust. 4 i 5, miesiąc i rok, których raport
    dotyczy, oraz:
    (...)
    9) oświadczenie płatnika składek, że dane zawarte w raporcie są zgodne
    ze stanem faktycznym, potwierdzone podpisem płatnika składek lub osoby
    przez niego upoważnionej.

    4. Imienny raport miesięczny zawiera również zestawienie wypłaconych
    składników wynagrodzenia w zakresie niezbędnym do określenia wysokości
    zasiłków oraz datę sporządzenia raportu miesięcznego, podpis płatnika
    składek albo osoby przez niego upoważnionej.
    (...)
    8. Informacje zawarte w raportach, o których mowa w ust. 1-6, płatnik
    składek przekazuje ubezpieczonemu na piśmie (...)

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-12 11:53:21
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam.Jeden z internautów ładnie podał Ci wszystkie artykuły ustawy o systemie
    ubezpieczeń społecznych z1999 r z póż. zm. ale nie podał Ci zadaniczego art cyt.
    ustawy tj.art.41 ust.8. Z powyższego przepisu wynika ,że nikt Ci łaski nie robi.
    Płacowcy u Ciebie w zakładzie nie znają przepisów. Z pozdrowieniami.