PracaGrupypl.praca.dyskusje › eurosukces

  • 1. Data: 2003-01-07 17:03:30
    Temat: eurosukces
    Od: "luśka" <u...@w...pl>

    witam grupowiczów.
    czy wiecie cos na temat inicjatywy której ideę mozna zobaczt\yc na stronce:
    www.eurosukces.pl moja kumpela sie zastanawia czy nie podjąc ryzyka chociaz
    ja osobiscie uwazam ze to sciema. bede wdzieczna za wszelkie
    komentarze.pozdrawiam
    luśka

  • 2. Data: 2003-01-08 20:36:05
    Temat: Re: eurosukces
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    "luśka" <u...@w...pl> wrote in message
> [...]
    chociaz
    > ja osobiscie uwazam ze to sciema. bede wdzieczna za wszelkie

    Właście obejrzałam stronkę... wygląda dziwnie... taki...khmm... marketing
    dla ubogich za przeproszeniem. A najlepsze te comiesieczne raporty... chyba
    z zakresu samopoczucia danych przechowywanych w bazie.
    To dofinansowywanie z Unii Europejskiej tez zalatuje niezłym kitem. A google
    nigdy nie słyszało o czymś takim jak "europejski system informacji
    gospodarczej".

    Pozdroowka
    AM

  • 3. Data: 2003-01-08 22:07:52
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl>

    witam :))
    właśnie przejrzałam tę stronkę i jakoś dziwnie wygląda i cuś nie pasuje...
    weszłam też na stronę zgora.pl i tam w spisie firm nie ma żadnej firmy
    'eurosukces', a ze 5 lat spędziłam w Zielonej ... nawet mi się nic takiego o
    uszy nie odbiło, węc osobiście odradziłabym to Twojej kumpeli ...... i te
    comiesięczne raporty - też są podejrzane.
    pozdrawiam
    Dana

  • 4. Data: 2003-01-09 07:15:29
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luśka" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chociaz
    > ja osobiscie uwazam ze to sciema. bede wdzieczna za wszelkie

    A ja uzyskałem taki komunikat:

    Weryfikacja poprawności numeru NIP
    wprowadzony numer : 9290003656 jest BŁĘDNY

    --
    Pozdrawiam.
    Perła