PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ranking firm HR

  • 1. Data: 2003-08-29 09:04:17
    Temat: Ranking firm HR
    Od: "Gardner" <g...@o...pl>

    Jak oceniacie poszczególne firmy trudniące się pośrednictwem pracy.
    Którą możecie polecić a do której się zraziliście.
    Jakie są różnice a jakie podobieństwa w ich metodach pracy.
    Proszę o opinie.

  • 2. Data: 2003-08-29 10:07:17
    Temat: Re: Ranking firm HR
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    >Użytkownik "Gardner" <g...@o...pl>
    >Jak oceniacie poszczególne firmy trudniące się pośrednictwem pracy. Na zero ?
    >Którą możecie polecić a do której się zraziliście. Wszystkie mogę polecić ... na
    nudę
    >Jakie są różnice a jakie podobieństwa w ich metodach pracy.
    Nie widzę potrzeby zastanawiać się nad tym

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 3. Data: 2003-08-29 10:21:17
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    > Nie widzę potrzeby zastanawiać się nad tym

    Dziadku Mrozie, zastanow sie nad tym by zmienic format textu na "text
    zwykly" ;)

  • 4. Data: 2003-08-29 10:39:23
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Firmy rekrutacyjne glownie pracuja tak, jak sobie wyobraz ich klient i jaki
    budzet przeznacza na stanowisko.

    Sa firmy ktore obsadzaja wylacznie najwazniejsze lub najrzadsze stanowiska
    (executive recruitment). O nich najprawdopodobnie wiekszosc grupowiczow nie
    slyszala, nie uzywaja ogloszen ani zadnych form reklamy. Dzialaja raczej z
    ukrycia. One tez maja w miare najlepsze standardy, bo i ich klienci placa im
    najwiecej i najwiecej spodziewaja sie po kandydatach. W wiekszosci sa to
    miedzynarodowe sieci headhunterskie. Kliencie to tez miedzynarodowe firmy
    lub duze krajowe wiec i stanowiska ciekawe.

    Sa tez w miare duze firmy, ktore obsadzaja wszystkie stanowiska i tez sie
    calkiem dobrze maja, uzywaja ogloszen w interneci i prasie, a oprocz tego
    docieraja do kandydatow bezposrednio.

    Wreszcie zesza malych firmek polskich, ktore biora co sie trafi i od kogo
    sie trafi. A metody pracy podobne - skoro klient nie za duzo wymaga, to i
    one tak pracuja.

    Jedyne co powinno byc wspolne wszystkim, to to, ze z nalezytym szacunkiem
    traktuja kandydata. tzn. udzielaja informacji zwrotnej od kandydata, ktory
    byl na spokaniu, dzialaja dyskretnie, prosza o referencje tylko po uzyskaniu
    zgody zainteresowanego. metodologia pracy zawsze podobna, ale zgodna z
    zapotrzebowaniem i oczekiwaniami klienta (tzn rozmowa zawsze, a jesli
    potrzeba to tzw. AC - ocena w dzialaniu w grupie innych kandydatow, czasem
    testy osobowosci)

  • 5. Data: 2003-08-29 11:27:31
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    >Jakie są różnice a jakie podobieństwa w ich metodach pracy.
    >Nie widzę potrzeby zastanawiać się nad tym

    skoro nie widzisz potrzeby, to po co się odzywasz

  • 6. Data: 2003-08-29 11:31:10
    Od: "Mario" <n...@w...pl>

    > Dziadku Mrozie, zastanow sie nad tym by zmienic format textu na "text
    > zwykly" ;)

    Oj... ile ten koleś już PLONK-ów za to dostał :-) HE HE

    Na przyszłość:
    Dziadek to znany troll, który wysyła co się da i gdzie się da,
    poza tym w HTML-u, czyli wiadomo... lubi być upierdliwy.

    Więc PLONK albo olewka i tyle.

    Uwaga... może zmienić nazwę :-)

    Mario.

  • 7. Data: 2003-08-29 19:46:35
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Którą możecie polecić a do której się zraziliście.
    > Jakie są różnice a jakie podobieństwa w ich metodach pracy.

    HRK HUJMAN RESOURS z Wawy - HUJE
    MASLOWSKA z Katowic - HUJE
    MEDITERIAN TROLL - działająca w Wal elo - HUJE
    IPK - HUJE
    TEST HUJMAN RESOURS - HUJE
    MIETEK REQUIRKMENT - HUJE
    BIGRAM PERSONELE KONSULTINK - HUJE
    POWIATOWY URZĄD PRACY - HUJE

    ktoś ma jakieś wąty, albo się nie zgadza?

    Th
    ...i przysięgam strzec jej granic i oddać życie za swoją ojczyznę. Zołnierz
    Polski.

  • 8. Data: 2003-08-29 22:56:18
    Od: <w...@N...gazeta.pl>

    Gardner <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Którą możecie polecić a do której się zraziliście.
    > Jakie są różnice a jakie podobieństwa w ich metodach pracy.

    Jordoleni Oszusci. Jezeli chce kogos ukarac to polecam mu firmy trudniace
    sie oszustwem i naciaganiem ( Ty okreslasz je jako posrednictwa pracy).
    Roznic nie ma zadnych. Wszystkie dzialaja jednakowo. Maja jedna wspolna
    ceche. Ich "guru" oraz "inkasentem" jest niejaka Aneta B.

  • 9. Data: 2003-08-31 21:48:43
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >Roznic nie ma zadnych. Wszystkie dzialaja jednakowo. Maja jedna wspolna
    >ceche. Ich "guru" oraz "inkasentem" jest niejaka Aneta B.
    Tzn ?

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 10. Data: 2003-09-01 05:28:15
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    > Jak oceniacie poszczególne firmy trudniące się pośrednictwem pracy.
    > Którą możecie polecić a do której się zraziliście.
    > Jakie są różnice a jakie podobieństwa w ich metodach pracy.
    > Proszę o opinie.

    Zauwazylam jedno - wszystkie firmy tego typu swiecie wierza w swoj
    profesjonalizm.