PracaGrupypl.praca.dyskusje › RP7- jaki max termin oczekiwania?

  • 1. Data: 2003-02-25 18:54:58
    Temat: RP7- jaki max termin oczekiwania?
    Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl>

    Szukalam na roznych stronach, szukalam w archiwum grupy..i albo mi umknelo
    albo zrobilam to malo starannie...
    Poszukuje informacji: w jakim terminie byly zaklad pracy jest zobligowany
    wystawic druki RP7.
    Moja ciotka zlozyla wniosek pod koniec pazdziernika w firmie w ktorej byla
    zatrudniona 30 lat temu. Do dnia dzisiejszego nic nie otrzymala.:(
    Czy przypadkiem nie powinno sie to zamknac max w 3 miesiacach?
    ...jestesmy w kropce, a ponaglenie telefoniczne nic nie dalo..:(
    Ile mozna czekac?
    sa jakies przepisy regulujace? moze jakis paragraf czy magiczny numer
    pozycji, ktory wstrzasnie babka w tym zakladzie :( i spowoduje
    przyspieszenie ..???
    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    "Kobieta powinna powstrzymać swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie,

  • 2. Data: 2003-02-26 17:16:55
    Temat: Re: RP7- jaki max termin oczekiwania?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > "Kobieta powinna powstrzymać swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie,
    > aby umozliwić męzczyźnie wykształcenie pozagenitalnych form osobowej
    Zapoznaj się z art. 35 kpa- będziesz wiedzieć. Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-26 17:42:04
    Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl>

    > Zapoznaj się z art. 35 kpa- będziesz wiedzieć. Pozdrawiam

    hmm art tenze Kodeksu postepowania Administracyjnego stanowi
    Art. 35.
    § 1. Organy administracji publicznej obowiązane są załatwiać sprawy bez
    zbędnej zwłoki.
    § 2. Niezwłocznie powinny być załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone
    w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia
    postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z
    urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do
    ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
    § 3. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno
    nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie
    skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia
    postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia
    otrzymania odwołania.
    § 4. Organy wyższego stopnia mogą określać rodzaje spraw, które załatwiane
    są w terminach krótszych niż określone w § 3.
    § 5. Do terminów określonych w przepisach poprzedzających nie wlicza się
    terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych
    czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień
    spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

    wszystko ladnie pieknie ale jak to sie ma miec do spolki akcyjnej ?
    przeciez to nie organ administracji panstwa :((((

    Ludzie help :-)))

  • 4. Data: 2003-02-27 17:09:11
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > "Kobieta powinna powstrzymać swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie,
    > aby umozliwić męzczyźnie wykształcenie pozagenitalnych form osobowej

    B.dobrze że podchodzisz krytycnie do tej wypowiedzi, ale jak nie zagrasz va
    bangue to możesz nie otrzymać RP 7. Ja nie znam terminu innego jak wymieniony w
    kpa.Na marginesie chcę Ci zwrócić uwagę,że art 1 par 1 pkt. 4 dot.
    zaświadczeń,ale żaswiadczenia są także zawarte w art 217 kpa.Jak chcesz to
    wykorzystaj zasadę współżycia społecznego ale możesz nić nie wskórać.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-02-27 17:58:55
    Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl>

> [...]
    > zaświadczeń,ale żaswiadczenia są także zawarte w art 217 kpa.Jak chcesz
    > wykorzystaj zasadę współżycia społecznego ale możesz nić nie wskórać.

    uderzylam dzis z grubej rury...z pozycji atakujacej:-)
    wiedzac, ze to starsza kobietka i zaczytana w swoje papiery w nic poza
    tym..wyrazilam swoje oburzenie, ze minely ponad 3 miesiace a tyle przewiduja
    przepisy ;-)))) i nic....
    jakie? nie wiem;-ppp to bylo zagranie ponizej pasa..przyznaje..ale
    poskutkowalo.tzn, wrzucila karteczke mojej ciotki na wierzch;-)))