PracaGrupypl.praca.dyskusje › CURRICULUM VITAE

  • 1. Data: 2003-02-25 18:47:37
    Temat: CURRICULUM VITAE
    Od: "Darek" <d...@i...pl>

    szukam pracy Poznań okolice

    < Wykształcenie Liceum Ekonomiczne w Wągrowcuna kierunku finansei
    rachunkowość
    < 24 kwietnia 1997 - tytuł technik ekonomista
    < Wyższa Szkoła Zarządzania i bankowości w Poznaniu na kierunku finanse i
    rachunkowość
    < 4 kwietnia 2002 -tytuł licencjat
    < Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ( system zaoczny ) -studia uzupełniające
    magisterskie na kierunku finanse i rachunkowość
    < Praktyka zawodu Materiały Budowlane od 1999r jako kierownik zmiany
    - obsługa komputera
    - przygotowanie dziennych rozliczeń
    - kontrola dłuzników
    - przeprowadzanie rozmów handlowych
    inne umiejęyności -prawojazdy kat. B
    -znajomośc obsługi komputera (środowiskoWindows
    , Word ,Excel , Finka FK)

    kontakt tel kom 501719306
    tel dom 067 262-21-57
    E-mali : m...@w...pl
    Monika Joanna Wysocka

  • 2. Data: 2003-02-25 19:23:15
    Temat: Re: CURRICULUM VITAE
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    1. ---> pl.praca.szukana

    2. zmien w CV kolejnosc wyksztalcenia, tzn zacznij od najwyzszego, koncz na
    szkole sredniej ;)

    Asiek

  • 3. Data: 2003-02-25 22:16:18
    Temat: Re: CURRICULUM VITAE(prośba)
    Od: "Anka" <k...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3gdld$7eq$...@a...news.tpi.pl...

    (...)Praktyka zawodu Materiały Budowlane od 1999r jako kierownik zmiany
> [...]
    No tak się pisze jak się ubiega o pracę, a ja muszę napisac CV, które mam
    złożyć wraz z podaniem o przyjęcie mnie na studia magisterskie. Więc jak mam
    napisać?? Chyba inaczej sie pisze takie CV, prawda??. O tym gdzie pracowałam
    przecież nie bede pisać. Możecie mi troszke podpowiedzieć??
    Z góry dziekuje
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-25 23:44:08
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Anka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pracowałam
    > przecież nie bede pisać. Możecie mi troszke podpowiedzieć??

    poloz wiekszy nacisk na dotychczasowe wyksztalcenie niz na doswiadczenie
    zawodowe, z tego co widzialam to na uczelniach nadal obowiazuja zyciorysy w
    dawnym stylu (urodzilam sie ...., w roku .. ukonczylam szkole srednia, itd
    ;)) Zwykle uczelnie maja specjalne kwestionariusze, na stronie I sa dane
    osobowe (w tym czy sie pracowalo), str. III to zyciorys kandydata.
    Kwestionariusze do pobrania w sekretariatach uczelni, czasami na stronach
    www.

    Asiek