PracaGrupypl.praca.dyskusje › GC Hamburg spotkanie 5.03.2003

  • 1. Data: 2003-02-25 19:26:17
    Temat: GC Hamburg spotkanie 5.03.2003
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Czesc,
    wszystkich na GC i nie tylko :-)) chcialem poinformowac
    ze 5.03.2003 idziemy na kregle
    20:00 do 23:00

    Wstepny adres:
    Alsterkrug
    Restaurants. Bar & Garten
    Alsterkrugch 277 Hamburg

    Aktualne informacje (zmiany itd.) prosze
    sprawdzac pod www.polonia-it.org w dzialce news

    Do zobaczenia
    Thomas(tomek)

  • 2. Data: 2003-02-26 00:08:41
    Temat: Re: GC Hamburg spotkanie 5.03.2003
    Od: "slavo" <s...@u...gmx.net>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message
> [...]
    > Restaurants. Bar & Garten
    > Alsterkrugch 277 Hamburg
    >
    > Aktualne informacje (zmiany itd.) prosze

    Tomek, nie gniewaj sie na Kingrama... to rowny chłop.... :-) (czyt. wiele
    browaru wypiliśmy razem :-))) no i ile przed nami :-))))))
    A tak na serio to fajnie byłoby sie spotkać w całości IT z PL ale koszty są
    troszke męczące.... np 3 osoby z M do Ha.... czy na odwrót... to jest
    problem który "tak dobrze przecież zarabiającym" GC troszkę może
    przeszkodzic.....

    pozdrówka Slavo

  • 3. Data: 2003-02-26 20:27:00
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

> [...]

    > troszke męczące.... np 3 osoby z M do Ha.... czy na odwrót... to jest
    > problem który "tak dobrze przecież zarabiającym" GC troszkę może

    Cze,
    mysle ze kiedys moze uda sie cos posrodku niemiec zorganizowac,
    moze w maju 2004 ?? :-))

    Trzymajcie sie,
    Thomas(tomek)

  • 4. Data: 2003-02-26 21:32:20
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    UWAGA,
    zmiana!!
    Stary termin nowe miejsce:

    5.3.2003 godz. 20:00 do 23:00
    Hameister Hotel Restaurant
    Rahlstedter Str. 189
    22143 Hamburg
    Tel.: 040 6770813

    Do zobaczenia
    Thomas(tomek)

  • 5. Data: 2003-02-26 21:58:50
    Od: kingram <k...@g...net>

    Thomas Ochmann wrote:

    > UWAGA,
    > zmiana!!
    > Stary termin nowe miejsce:
    >
    > 5.3.2003 godz. 20:00 do 23:00
    > Hameister Hotel Restaurant
    > Rahlstedter Str. 189
    > 22143 Hamburg
    > Tel.: 040 6770813
    >
    > Do zobaczenia
    > Thomas(tomek)
    >
    > "Thomas Ochmann" <t...@a...de> schrieb im Newsbeitrag

    Kurcze Tomek - jade - tylko czy jestes mi w stanie fundnac bilet w te i
    nazad?
    ;o)
    Przynajmniej w przeciwienstwie do mnie, przedstawiasz konkrety...
    Z chcecia bym cie w koncu poznal osobiscie...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 6. Data: 2003-03-01 18:19:23
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

> [...]
    > Przynajmniej w przeciwienstwie do mnie, przedstawiasz konkrety...
    > Z chcecia bym cie w koncu poznal osobiscie...

    Niestety nie ma wyjatkow :-))

    Zeby mnie poznac musisz zainwestowac (w bbilet do hh:-))
    mozesz zostac w hh jak Ci sie spodoba, bilet powrotny odpada..

    Kiedy przyjezdzasz??

    Thomas(tomek)

    PS.
    przeciez Twoj bialy Audi Kombi wcale tak duzo nie pali....