PracaGrupypl.praca.dyskusje › IMM - ktos dla nich pracowal ?

  • 1. Data: 2003-02-25 18:23:18
    Temat: IMM - ktos dla nich pracowal ?
    Od: Luk <p...@w...pl>

    Witam !

    Poze ktos wspolpracowal z Instytutem Monitorowani Mediow
    (www.instytut.com.pl) i chce sie podzielic swoimi spostrzezeniami i
    opiniami ?

    Pozdr.
    Luk

  • 2. Data: 2003-02-25 23:14:50
    Temat: Re: IMM - ktos dla nich pracowal ?
    Od: "jk" <j...@w...pl>

    > Poze ktos wspolpracowal z Instytutem Monitorowani Mediow
    > (www.instytut.com.pl) i chce sie podzielic swoimi spostrzezeniami i
    > opiniami ?

    Pracuję z Instytutem Monitorowania Mediów już od 5 miesięcy. Praca polega
    na monitorowaniu prasy lokalnej z Torunia. Płacą systematycznie i zgodnie z
    umową. Początkowo praca zajmowała mi 1,5 godziny dziennie, ale teraz pracy
    jest więcej - obecnie to zajęcie zajęcie zajmuje mi ok. 2,5 godziny, ale też
    pieniędzy jest prawie 2 razy więcej. Czy masz jakieś konkretne pytania?
    JK

  • 3. Data: 2003-02-26 18:24:13
    Od: Luk <l...@b...po.opole.pl>

    "jk" <j...@w...pl> wrote in news:b3gt4i$7g$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
    > ale teraz pracy jest więcej - obecnie to zajęcie zajęcie zajmuje mi
    > ok. 2,5 godziny, ale też pieniędzy jest prawie 2 razy więcej. Czy masz

    Co do IMM to konkretnych pytan nie mam, chodzilo mi raczej o sprawdzenie
    czy nie jest to ogolnie znana firma naciagarsko-kombinatorska, ale skoro
    brak takich opini to pewnie wszystko OK.

    Ale jedno pytanie konkretne to mam do Ciebie:
    Czy czesto po pracy w Toruniu (przypuszczam, ze podobnie jak wszedzie z IMM
    od 6.00 do 8.00) lubisz sobie wyskoczyc do Warszawy i o 12:14 wyslac maila
    z NTP-Posting-Host: pa166.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl ?
    Jak widzisz troche to dziwnie wyglada, chyba mam prawo miec watpliwosci.

    Pozdr.
    Luk

  • 4. Data: 2003-02-26 20:49:26
    Od: "Marta Bober" <b...@N...gazeta.pl>

    A jakiego typu prace można robić dla IMM i czy to jest skomplikowane w
    realizacji?

    Pozdr.