PracaGrupypl.praca.dyskusje › [RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie?

  • 1. Data: 2003-08-07 05:59:47
    Temat: [RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie?
    Od: "Janusz" <j...@N...gazeta.pl>

    Dawno, dawno temu, byłem zatrudniony w firmie X która do czasów obecnych
    zdążyła się zwinąć. Teraz ZUS kazał sobie przedstawić kwity RP-7 od byłych
    pracodawców, mające służyć obliczeniu kapitału początkowego.
    Jako że firma już nie istnieje i nikt z firmy mającej swoją siedzibę na
    gruzach poprzednika nie wie gdzie znajdują się pozostałości dokumentacji
    firmy. Dowiedziałem się tylko że "kiedyś, ktoś mówił że w jakimś archiwum" -
    słowem kupa informacji, żeby chociaż wiedzieli w jakim mieście. Siedziba
    firmy była w miejscowości A, oddział gdzie pracowałem w B (wiocha na kilka
    domków), ale obsługiwał właściwie wyłącznie klientów ze sporego miasta C obok
    którego się znajdowała B. I gdzie teraz szukać???

    Jak poszukać takiej firmy, jaką ścieżką podążyć w poszukiwaniu śladów
    dokumentacji na podstawie których możnaby udokumentować staż pracy? Jak
    szukać archiwów gdzie mogły te dokumenty trafić?

    Podzielcie się doświadczeniami, bo kurczę, nie za bardzo wiem jak to ugryźć.

    Z góry ogromne dzięki za pomoc,

    Janusz.

  • 2. Data: 2003-08-07 06:45:54
    Temat: Re: [RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie?
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Janusz" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Podzielcie się doświadczeniami, bo kurczę, nie za bardzo wiem jak to
    ugryźć.

    Najistotniejsza sprawa jest teraz ilu firma zatrudniala pracownikow. Jesli
    ponizej 20 to jestes w domu, jesli powyzej to masz problem.

    m.

  • 3. Data: 2003-08-09 08:01:44
    Od: "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl>

    Witam uprzejmie,

> [...]
    obok
    > którego się znajdowała B. I gdzie teraz szukać???

    Kiedyś na stronie www.zus.pl była lista upadłych firm i nazwy archiwów z
    danymi.

    Jeśli firma byłą spółką "prawną" (np. z o.o., SA), to w sądzie gospodarczym
    w A powinna
    być informacja o jej upadłości i o tym, kto był syndykiem. Trzeba odnaleźć
    tego człowieka
    i dowiedzieć się, do którego archiwum przekazał dokumenty firmy. A dalej już
    prosto...

    Może masz jakiś kontakt i innym byłym pracownikiem tej spółki, który
    pracował do końca. Może
    on wiedzieć, gdzie są dokumenty

    Pozdrawiam,
    Piotr Michałowski