PracaGrupypl.praca.dyskusje[RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie? › Re: [RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie?
    From: "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [RP-7] Jak szukać dokumentacji po upadłej firmie?
    Date: Sat, 9 Aug 2003 10:01:44 +0200

    Witam uprzejmie,

    Użytkownik "Janusz" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bgspsj$lei$1@inews.gazeta.pl...
    > Dawno, dawno temu, byłem zatrudniony w firmie X która do czasów obecnych
    > zdążyła się zwinąć. Teraz ZUS kazał sobie przedstawić kwity RP-7 od byłych
    > pracodawców, mające służyć obliczeniu kapitału początkowego.
    > Jako że firma już nie istnieje i nikt z firmy mającej swoją siedzibę na
    > gruzach poprzednika nie wie gdzie znajdują się pozostałości dokumentacji
    > firmy. Dowiedziałem się tylko że "kiedyś, ktoś mówił że w jakimś
    archiwum" -
    > słowem kupa informacji, żeby chociaż wiedzieli w jakim mieście. Siedziba
> [...]

    Kiedyś na stronie www.zus.pl była lista upadłych firm i nazwy archiwów z
    danymi.

    Jeśli firma byłą spółką "prawną" (np. z o.o., SA), to w sądzie gospodarczym
    w A powinna
    być informacja o jej upadłości i o tym, kto był syndykiem. Trzeba odnaleźć
    tego człowieka
    i dowiedzieć się, do którego archiwum przekazał dokumenty firmy. A dalej już
    prosto...

    Może masz jakiś kontakt i innym byłym pracownikiem tej spółki, który
    pracował do końca. Może
    on wiedzieć, gdzie są dokumenty

    Pozdrawiam,
    Piotr Michałowski