PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko o proponowane stanowisko - Key Account Manager

  • 1. Data: 2003-04-17 15:08:27
    Temat: Pytanko o proponowane stanowisko - Key Account Manager
    Od: marcolphus <m...@f...pl>

    Witam!!
    Jutro ide na rozmowe o prace na stanowisko Key Account Managera w agencji reklamowej
    i chcialem sie
    dowiedziec jak w praktyce wyglada taka praca. Czy jest to tylko bardziej rozbudowana
    wersja
    przedstawiciela handlowego, czy moze cos innego?? Przegladnalem archiwum grupy, ale
    na to pytanie
    nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi (chyba, ze przegapilem).

    Moze mi ktos cos doradzic?? Z gory dziekuje!!
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

  • 2. Data: 2003-04-17 17:09:24
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "marcolphus" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    > Jutro ide na rozmowe o prace na stanowisko Key Account Managera w agencji

    W wiekszosci przypadkow lazisz po firmach i szukasz potencjalnych
    zleceniodawcow (czyt. jestes glupkiem ktory szuka jeszcze glupszych od
    siebie). Ta nazwa to zeby ladnie wygladalo.

  • 3. Data: 2003-04-17 20:49:13
    Od: marcolphus <m...@f...pl>

    michu wrote:

> [...]
    > zleceniodawcow (czyt. jestes glupkiem ktory szuka jeszcze glupszych od
    > siebie). Ta nazwa to zeby ladnie wygladalo.

    Tak tez myslalem ;-)
    Dzieki za info!!
    A moze powiesz mi jeszcze co jest w mniejszosci przypadkow??

  • 4. Data: 2003-04-17 21:03:20
    Od: "michu" <6...@n...net>

    > Tak tez myslalem ;-)
    > Dzieki za info!!
    > A moze powiesz mi jeszcze co jest w mniejszosci przypadkow??

    Powiem ci ze nie wiem. Nie pracowalem na takim stanowisku, natomiast kumpel
    kiedys pracowal i wiem ze tak latal jak idiota po roznych firmach i
    wszedzie wyrzucali go za drzwi. Zrezygnowal po miesiacu bo sie wkurwil,
    prawie ze dokladal do tej roboty. Ta robota ma sens jezeli rynek jest
    nienasycony, natomiast w duzym miescie gdzie ja mieszkam (Poznań) jest taka
    konkurencja (nie liczac tego ze 99% firm korzysta juz z jakiejs agencji
    reklamowej), ze musialbys naprawde umiec wieze Eifla sprzedac, zeby znalezc
    klienta. Stracisz tylko nerwy i nic wiecej - odradzam tej roboty. A ta nazwa
    to taka nowoczesna nazwa akwizycji.

  • 5. Data: 2003-04-17 21:16:00
    Od: marcolphus <m...@f...pl>

    michu wrote:

    > klienta. Stracisz tylko nerwy i nic wiecej - odradzam tej roboty. A ta nazwa
    > to taka nowoczesna nazwa akwizycji.

    Tak tez sie nastawiam, ale zobaczymy - a nuz mnie zaskocza ;-)