PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko ile moge wyciagnąc jako admin sieci komputerowej › Re: Pytanko ile moge wyciagnąc jako admin sieci komputerowej
    From: Liszek <m...@m...int.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanko ile moge wyciagnąc jako admin sieci komputerowej
    Date: Thu, 19 Apr 2007 07:56:28 +0200

    Jarzabek napisał(a):

    > Jak na warszawkę to jest to normalna stawka. Jak na reszte kraju to
    > normalna stawka jest podzielona przez dwa

    No to chłopaki chyba dajecie sie robic w balona. Rozmaiwalem wlasnie z
    kumplem Admin z 2 letni doswiadczeniem w tri\ojmiescie dostaje 3,5 kola
    na reke. Nie dotyka stronek zajmuje sie tylko administracja sieci i
    backupami. Po za tym jasne zawsze mozna wziasc studentow do takiej
    roboty za 1,5 k albo 2k miesiecznie. Ale przede mna w firmie byli
    zatrudnieni informatycy outsorcingowi. TO dopiero byl burderl. Studenci
    z Politechniki jasne :)))

    Po za tym stronka WWW, zrobiona przez studenta a goscia z klilkkuletnim
    doswiadczeniem w tworzeniu stron to nie oszukujmmy sie 2 rózne strony.

    A apropo stawek. Zamieszczelismy ostatnio ogloszenie o prace szukajac
    pracownika do dzialu. splynelo ostatnio dopiero raptem pare CV, glownie
    od studentow wlasnie bez doswiadczenia. Wiec zapotrzbhowanie na ludzi jest.