PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-) › Re: Pytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-)
  • Data: 2005-11-23 18:43:13
    Temat: Re: Pytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-)
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dm2bng$fvc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > o wysłaniu bardziej sformalizowanej odpowiedzi w związku z rezygnacją z
    > danego
    > kandydata. W przypadku WUPu np. możnaby napisać: "(...)aplikacja została
    > odrzucona z powodu niedopełnienia warunków formalnych." I dodać, że można
    > telefonować sprawie informacji "co to były za warunki". Zdaję sobie
    > sprawę, że
    > to byłoby dość pracochłonne dla kadrowych i być może idea nie jest tego
    > warta.
    > Ale z drugiej strony, pomijając trud wykonania tego, mi podobałaby się

    Tia, ale nawet jakby WUP tak robil w ramach edukowania spoleczenstwa,
    prywatnych firm do tego nie zmusisz. A czasochlonne jest to strasznie.

    Oczywiscie to prawda, ze pan A. Zuber raczej wyrazil swoja irytacje niz
    dzialal w dobrej woli pouczenia kogos. Ale zachowanie drugiej strony, tzn.
    lecenie z tym do gazety, jest przegieciem. Facet jeszcze powiedzial gazecie,
    ze siedzial i wpatrywal sie w ten list pol godziny nie wiedzac, co zrobic.
    Biedactwo, nie umial odpowiednio odpisac :)

    > Być może jednak masz rację i nawet taka forma generowałaby wysyp
    > frustracji.
    > Choć z drugiej strony, może walor edukacyjny podjęcia takiego działania
    > rekompensowałby efekt uboczny w postaci frustratów...

    Frustraci potrafia zepsuc dzien bardziej niz Ty w swojej niewinnosci jestes
    w stanie wymyslic.

    I.