PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-) › Re: Pytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-)
  • Data: 2005-11-26 19:54:09
    Temat: Re: Pytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-)
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dm803a$3me$1@inews.gazeta.pl...

    > Spotkałaś się z tym, że ktoś z powodu niepoprawności politycznej,
    > powstrzymywał realizację takiego pomysłu?

    Nie widzialam drog, jakie musza pokonac pomysly, bo nigdy nie bylam wewnatrz
    struktur, do ktorych naleza UP. Ale na rozmowach w przerwach konferencji
    ludzie, z ktorymi rozmawialam, mowili, ze wysylanie ludzi za granice nie
    jest celem i ze trudno, zeby bylo oficjalnym celem. Moze chodzi o ten
    oslawiony brak elastycznosci, przejawiajacy sie m.in. w tym, ze jest ciezko
    bezrobotnemu uzyskac oferty spoza UP, do ktorego jest regionalnie
    przypisany, a moze o to, ze oficjalne przygotowywanie ludzi do emigracji
    byloby de facto przyznaniem sie do kleski w kraju. Naprawde nie wiem, ale
    odnioslam wrazenie, ze jest wokol tego atmosfera "niepoprawnosci
    politycznej".

    To odczucia, nie fakty. Moge sie mylic i bardzo by mnie to cieszylo.

    I.